تحریک برای آشکارسازی. مصاحبه با سویتلانا دراگان.

مصاحبهگر: [1:00 – 1:44]

دوستان، سلام! شما در کانال لادوشکا هستید، کانال مورد علاقه من، پلتفرم کمک ما، جایی که ما مهمانان مشهور را دعوت میکنیم و درباره موضوعاتی صحبت میکنیم که معمولاً بحث نمیشود، با کسانی که نمیتوان با همه صحبت کرد، نمیتوان با همه به عمق موضوع پرداخت. و امروز بسیار خوشحالم چون مهمان ویژهای دارم، خود لادوشکا، سویتلانا دراگون. برای من، او ستارهشناس شماره یک دنیا است. برای من، او فردی با درک عمیق است. سه سال پیش، ما مصاحبهای برای کانال دیگری، برای Wakeup، انجام دادیم. من در جامعه Wakeup فعال بودم و فوقالعاده بود. و ما فقط 50% از آنچه که میخواستیم امروز بحث کنیم را لمس کردیم. سویتلانا، از اینکه اومدی ممنونم. خیلی خوشحالم که میبینمت.

سویتلانا: [1:44 – 1:46]

ممنون از دعوتت. این هم برای من متقابله است.

مصاحبهکننده: [1:46 – 2:36]

سلام، از کجا شروع کنم؟ ابتدا، بر اساس مصاحبهها و محتوای شما، شما یکی از رهبران پیشرو هستید، و من نیز خودم را در میان آنها میدانم. با این مفهوم موافقم که یک چرخه به پایان رسیده و زمان جدیدی در راه است. تفسیرها و فرمولهای مختلفی وجود دارد. لطفاً بینشهای خود را به اشتراک بگذارید، شاید روشنتر این موضوع را توضیح دهید – وقتی یک چرخه به پایان میرسد و چرخه جدیدی آغاز میشود، چه اتفاقی میافتد؟ این ماهیها، آببازها، تکامل آگاهی، تمدنهای قدیمی، تمدنهای جدید. به طور خاص، چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟

سوتلانا: [2:36 – 4:18]

طبیعت در حال تجدید حیات است، به این معنی که ما وارد یک چرخه جدید میشویم، نه به معنای یک فرایند دایرهای، بلکه یک گذار فاز، نه صرفاً تکرار چیزی، بلکه انرژی کاملاً جدیدی که در خود آغاز الهی و اجتنابناپذیری را دارد، اما این آغاز الهی بسیار سخت و مستلزم فردیت و تجسم است. بنابراین، داستانهای مربوط به پرسشهای جمعی، آگاهی جمعی و غیره، کنار گذاشته میشوند. و این سوءتفاهم که همه ما به یک جمع واحد متحد میشویم و به جلو حرکت میکنیم، نادرست است. این باید کیفی باشد. هر کس باید تجسمی از ارتباط با این ساختار جدید باشد. بنابراین، از یک سو ممکن است سخت به نظر برسد، اما از سوی دیگر، خودمختاری را میطلبد، زیرا کسانی که از آن میگریزند، از آزادی میگریزند. و این کل ماجرا است. در مورد تجسم آزاد، خودآگاهی و رویکرد کیفی به همه و به خود است. این نمیتواند یک امر آماری باشد. این است که امروزه شاهد ضخیم شدن چیزهای جمعی هستیم. ترسها، نگرانیها، همه آنها له میشوند و به یک جمع خاکستری واحد تبدیل میشوند، بسیار خطرناک است. آنها ویژگیهای شخصی را محو میکنند، وجود ندارند. کسانی که میتوانند کمی فاصله بگیرند، فرصت مشاهده، آگاهی و سپس بودن را به دست میآورند.

مصاحبهکننده: [4:19 – 4:34]

آیا میتوان گفت که مخاطبان به دو گروه قطبی تقسیم میشوند؟ برخی بیدار میشوند و متوجه آنچه که اکنون میگویید میشوند، در حالی که دیگران این اطلاعات را جذب نمیکنند، هنوز یک آگاهی خوابآلود است.

سوتلانا: [4:35 – 6:33]

در اینجا نیز نکتهای بسیار آزاردهنده وجود دارد، زیرا دوباره وارد سیستم دوگانگی میشویم و همه چیز رنگهای مشابهی به خود میگیرد. ما در مورد پذیرش یک سناریوی جهانی و کلی صحبت میکنیم. کسانی هستند که آن را میپذیرند، حدس میزنند، در آستانه حدس و گمان هستند، در جایی در تقاطع درک – ما نمیتوانیم آنها را کنار بگذاریم. و این سناریو، البته، ممکن است بسیار سختگیرانه باشد، اما نه به حدی که همه را به طور واضح تقسیم کند. این فرآیند بسیار مبهم است، حتی کسانی که خود را بیدار میدانند لزوماً چنین نیستند. این تنظیمات ظریف است که ما سعی در تعریف آنها برای خود داریم؛ ما حتی کلمات آنها را نمیدانیم. فردی جدید متولد میشود؛ مناسب نیست بگوییم «هومو ساپینس»؛ بلکه یک تمدن کاملاً جدید است. و این فرآیند، البته، مرزهای واضح و تیز ندارد، همانطور که ممکن است فکر کنید. اگرچه، اگر از مدل ریاضی مبتنی بر طبیعت نجومی پیروی کنیم، میتوانیم بگوییم که فوریه به ما میگوید: تمام شد، ما بازی کردیم، تلاش کردیم، بهار را در سال ۲۵ام امتحان کردیم، ایدههای جدید را به شما نشان دادیم، نشان دادیم که چه کسی چه کسی است، با خطر فاجعههای طبیعی بازی کردیم، و حالا بازی نخواهیم کرد. ما همه چیز را بدون ترمزها به کار خواهیم گرفت. و این نقطه بازگشت ناپذیر است که، به طور معمول، هنگام گذار به این مرحله کاملاً جدید، ابتدا هرج و مرج ایجاد میکند، مانند انتگرال، تا چیزی جدید را شکل دهد. و واضح است که اگر همه چیز را در این تکههای کوچک – امروز مارس، امروز مه – نگاه کنیم، تصویر بزرگ را نخواهیم دید. اما ما فقط باید درک کنیم که فوریه همه چیز را به پایان میرساند و دوباره شروع میکند.

مصاحبهگر: [6:33 – 6:34]

در 26 فوریه؟

سوتلانا: [6:34 – 7:02]

بله، در آن تاریخ، بله، تاریخهایی وجود دارد، اما تا چه حد مردم آن را مرتبط میدانند، زیرا هرکسی در واقعیت خود است، هرکسی ادراکات خود را دارد، اما با این حال مرز آن بسیار زنده و قدرتمند است، که کل جادوی فرایند این است که میتوانی درست کنار یک فاجعه باشی و در آن شرکت نکنی، یا دور و بر باشی و رویدادهای فاجعهبار را در زندگی خود تجربه کنی.

مصاحبهگر: [7:02 – 8:08]

ما این موضوع را جداگانه و در مورد تاریخهای خاص بحث خواهیم کرد. من میخواهم همه را به درک مشترکی از فرد بیدار رسانم. و در اینجا، همانطور که به موضوع دوگانگی اشاره کردید، بیایید مستقیماً به آن بپردازیم. من بر اساس محیط اطرافم سنجش میکنم. یک بخش آگاه است که ما در ماتریس، برنامهها، تنظیمات خاص، حالتهای خودآگاه جمعی، و ما اسیر یک انقلاب شناختی این حالتهای خودآگاه جمعی هستیم. این افراد سعی در رهایی از این تنظیمات سیستماتیک، احساس خود، تجسم، گشودن قلبهایشان دارند. این سطح حساسیت به سطح بالایی از صداقت ارتقا یافته است. این صداقت در شما قلبتان را باز میکند، شروع به دیدن و درک زیبایی و عشق در همه چیز میکنید. شما پذیرش کامل دارید، مقدار زیادی انرژی ذخیره میکنید، واقعیتتان را متفاوت مدیریت میکنید، کیفیت آگاهیتان متفاوت است، و زندگی جدیدی با کیفیت بالا دارید. این یک مخاطب است، بیایید آنها را بیداران بنامیم، که در نوعی تلاش میکنند. من دوست دارم آنها را مثل پروانهها در لادوشکی ما بنامم، ما همه در مورد نور هستیم، برای مثال. دیگری میگوید: «جان، بیایید برویم یک آبجو بخوریم.»

سوتلانا: [8:09 – 8:11]

‘حشرات آتشین’ هم به نظر مغرور میرسد.

مصاحبهگر: [8:12 – 9:49]

ما با مشکلات داخلی روبرو هستیم، بگذارید به این شکل بیان کنم. اگر به سمت سناریویی خاص پیش میرویم، من صادقانه متوجه نیستم، شاید بتوانید به من کمک کنید تا این را درک کنم، چگونه میتوانیم به توافق برسیم؟ دیروز در پلیآن بودم، در حال دیدار با یک دوست، میدانم که قلب خوبی دارد، و این تنها دلیلی است که من به او چنگ زدهام. اما از نظر دیدگاه واقعیت، نگرش ما نسبت به دنیا، و این فرآیندهایی که اکنون در حال تجربه کردن هستیم، او این مصاحبه را تماشا نخواهد کرد. خواهد گفت: «جن، آیا دیوانه شدهای؟ برویم گوشت کباب کنیم، چای چاقا بنوشیم و کمی سیگار بکشیم.» و این همان چیزی است که او میخواهد. اما قلبش خوب است. بسیاری از چنین افرادی در میان کارآفرینان، در دایرههای مختلف، اگر بتوانم به آنها چنین بگویم، وجود دارند، و آنها در دایره من نیستند. ما نمیتوانیم توافق کنیم. و وقتی شروع به صحبت درباره چیزی یکپارچه میکنم، یا وقتی در حال ایجاد محتوایی مانند «لادوشکی» هستم و روی آن کار میکنم، آنها از من حمایت نمیکنند. میگویند: «تو باید پول در بیاوری.» البته ترسناک است، زیرا هیچ اطمینانی درباره آینده وجود ندارد. کشور ما در وضعیت SVO، اقدامات نظامی، با بسیاری از ابهامات، سردرگمیها درباره آینده، که تنش ایجاد میکند، قرار دارد. و وقتی چیزهایی میشنوند یا حتی این مصاحبه را تماشا میکنند، خواهند گفت: «جن، در این فرآیند چه عشقی وجود دارد؟ چه زیبایی، چه وحدت؟ تو این دوگانگی را چه میخوانی؟ خب، بله، سیاه و سفید، ما فکر میکنیم که در کنار سفید هستیم، یا سفید بدون سیاه وجود ندارد.» صادقانه سعی میکنم درک کنم که چگونه میتوانیم توافق کنیم.

سوتلانا: [9:50 – 9:51]

چرا مذاکره کنیم؟ چرا، در واقع؟

مصاحبهکننده: [9:52 – 9:53]

و تو میگویی فقط یک فیلمنامه وجود خواهد داشت.

سوتلانا: [9:53 – 10:20]

من توضیح میدهم، چون سوال این است که ما همیشه بر اساس این واقعیت استوار هستیم، برای ماههای باقیمانده، ما در چنین وضعیتی هستیم، ما در حال حاضر در وضعیتی عقلانی هستیم، موافقت کنیم، وقتی تنظیمات وجود دارد، نیازی به مذاکره نیست، این یک مسئله است، آیا از آن راضی هستید، کبابها را کباب میکنید، آیا میخواهید در مورد چیز دیگری با آن بحث کنید، کبابها را با آن کباب کنید، برای هر دوی شما خوب خواهد بود، نمیتوانی…

مصاحبهکننده: [10:20 – 10:21]

اما من تنظیم میکنم، اما کار نمیکند.

سوتلانا: [10:22 – 11:43]

اهمیت ندارد، صداقت شما فضایی در اطراف شما سازماندهی میکند. این امر نیازی به اقدامات اجتماعی رسمی ندارد. ما از این ایده فاصله میگیریم، زیرا این ایده همه چیز را به وجود میآورد، زیرا فکر وجود دارد، خب، این کلیشهای است، کاملاً درک نشده، زیرا ظرافتهای آن وجود دارد. اما این فرایند امواجی در سطحی کاملاً متفاوت اتفاق میافتد. اگر توجه کنید، افراد با سنین مختلف با هم دوست هستند و حتی تفاوت بزرگی نمیبینند. اما لزوماً لازم نیست آنها را به مدار خود بکشانید. به هر حال، بر اساس آنچه میبینم، جامعه تقسیم خواهد شد، مردم جوامع خود را تشکیل میدهند. این با این مدار هماهنگ است، در آن قرار دارد، خوب است. میتواند به آن نگاه کند، شاید بهتر باشد. اگر هماهنگی وجود داشته باشد، به آنجا خواهد آمد، نه اینکه در را بزند و بگوید موافقت کنیم. این مسئله پذیرش است، و کسی که کباب شیشلیک برای شما میپزد، بگذارید آن را بپزد، اجازه دهید همان طور که فکر میکند فکر کند، به او راهی بدهید، او برای این تجربه اینجا آمده است، چگونه حق داریم تجربه خود را دیکته کنیم، ما درست هستیم. این است که من فکر میکنم خطرناکترین مسیر، این است که ما خود را حق دیکته کردن تجربه دیگران میدانیم.

مصاحبهکننده: [11:43 – 11:48]

خطرناک است. موافقم. مصاحبه را حالا انجام میدهم. اول از همه، من یک دیدگاه خاص را ترویج نمیکنم. این نکته اول است.

سوتلانا: [11:49 – 11:50]

میتوانید ترویج کنید.

مصاحبهکننده: [11:50 – 11:53]

دوم، من واقعاً معتقدم که در واقع، ما نباید به کسی مزاحمت ایجاد کنیم.

سوتلانا: [11:54 – 11:54]

کاملاً موافقم.

مصاحبهکننده: [11:54 – 11:56]

همه وقتی که خوب استراحت کردهاند بیدار میشوند.

سوتلانا: [11:56 – 12:02]

اما مسئله بیدار شدن، ما همه بیدار هستیم. ما همه متفاوت هم هستیم.

مصاحبهکننده: [12:03 – 12:37]

و چگونه خودتان را معرفی میکنید؟ بالاخره شما کمی دانش و تجربه بیشتر از متوسط مردم دارید. سطح بصیرت، سطح ارتباط. وارد آن موضوع نخواهیم شد، درست است؟ سیگنال. تقریباً کلمه «بیگانگان» را نگفتم. شما مجموعهای از دانش و تجربه کمی بیشتر از متوسط مردم دارید. و در برخی موارد، مطمئناً، شما از قبل وارد شدهاید و احساس متفاوتی دارید. با این بار چگونه احساس میکنید؟

سوتلانا: [12:38 – 12:38]

با خوشحالی.

مصاحبهکننده: [12:39 – 12:42]

بار سنگینی نیست؟

سوتلانا: [12:42 – 13:59]

بار دیگر بار نیست. علاقه بیپایان، لذت و سپاسگزاری وجود دارد که من توانستهام زندگی کنم، این یک فرایند شگفتانگیز و منحصر به فرد است. من در حال خم کردن روحم نیستم. زندگی من متفاوت است. کاملاً ساده، ورزشی، بدون هیچ اوج متافیزیکی خاص. هرچند، بگذارید بگویم، وقتی حیوانات را مشاهده میکنید، میفهمید که چقدر ما مطمئن، خودخواه و زشت هستیم. در مکانهایی که در آن دنیا وجود دارم، در دنیای دیگر، کافی است که من آنچه را که میخواهم انجام دهم، تجربه کنم، لذت ببرم. کسی میخواهد به سلامتی بپیوندد، اما نه همه. ما روشهای بسیار متفاوتی برای تعامل داریم. خود زندگی آنقدر متنوع است، ما همیشه سعی میکنیم آن را به یک سناریوی واحد کاهش دهیم، اما اکنون سناریوها را دنبال خواهیم کرد، برعکس، فردیت حاکم خواهد بود. اجازه دهید متفاوت باشد، اجازه دهید دیگر باشد. بیدار شدن به این معنا نیست که با ما در این مصاحبه موافق باشید.

مصاحبهکننده: [2:00 – 2:02]

شما خودتان را چگونه معرفی میکنید؟

سوتلانا: [2:06 – 2:28]

اما همیشه به روشهای مختلف، من همیشه به یک چیز تلاش میکنم. خود را در هر چیزی بیش از حد ارزیابی نکنید. ما قادر به شناخت عینی خود به این شکل نیستیم. برای من، این حرفه، کار و سبک زندگی من است. و دیگران در زمینهای کاملاً متفاوت، اما به همان اندازه جالب دارند.

مصاحبهکننده: [2:29 – 2:50]

بنابراین، از زمان ورود به این دنیای جدید، چه ویژگیهایی را در این دنیای جدید میبینید که پایهها را تشکیل میدهند و چه ویژگیهایی باید را تکمیل کنیم؟ همانطور که دوست من گفت، من میخواهم دیدگاهم را تغییر دهم، من تمام برنامهها را بستهام، دیگر نمیخواهم دوباره متولد شوم.

سوتلانا: [2:51 – 4:39]

این رویکرد جالبی است. به نظر من، هدف اصلی زندگی جستجوی معنا و هدف است، و این موضوع برای کسانی که به دنبال معنا هستند، نه پول، همچنان مرتبط خواهد بود. همه اینها اگر معنا پیدا کنید، به دست میآید، زیرا هیچ چیز دیگر شما را راضی نخواهد کرد. ما این را در اطراف خود میبینیم؛ هیچ شادی یا آرامش در زندگی اگر کسی هدف خود را از دست بدهد. اگر بتوانیم بدون تعصب شخصی یا قضاوت در مورد موفقیت یا شکست دیگران، یا خوب یا بد بودن چیزها، به صورت جداگانه و بدون تعلق خاطر، احساس کنیم، به گونهای که گویی ناگهان زندگی خود را در یک سال، دو سال، سه سال بعد نگاه میکنید و این امواج را احساس میکنید. نه امواج افرادی که آمده و شادی یا غم به شما دادهاند، بلکه به گونهای که شما زندگی خود را ساختار دادهاید یا آن را زندگی میکنید. همه چیز دیگر برای شماست، محیطی که سرنخهایی در مورد جهتگیری شما میدهد. بنابراین، همانطور که این را به عنوان یک فرایند کلی درک میکنیم و دیگر به دنبال منفیگرایی در دیگران یا عاشق شدن بیش از حد نیستیم، شروع به زندگی ساده میکنیم، زیرا… ما سعی نمیکنیم خود را با دیگران هماهنگ کنیم یا تنظیم کنیم یا با چیزی یا کسی همخوانی پیدا کنیم. ما، همان کسی که هستیم، کاری که ما میکنیم را انجام میدهیم. اگر مثلاً پتانسیل من این باشد، میتوانم احساس کنم که بین همه ما تفاوتی وجود دارد، اما تحت هیچ شرایطی خود را اجازه نمیدهم، یا به گونهای که وقتی این ویژگی مقایسهای داشته باشد.

مصاحبهکننده: [4:40 – 4:44]

من به اشتباه شما را به بهترین اخترشناس معرفی کردم، درست است؟

سوتلانا: [4:44 – 4:49]

بله، حضرت، مردم دیدگاههای متفاوتی دارند، این موضوع واقعاً مهم نیست.

مصاحبهکننده: [4:49 – 5:19]

این نظر شخصی من است. و سپس حقایق، اگر کسی به آنها نیاز دارد، بنویسید، من حقایق را با شما مرور خواهم کرد. پس سوتلانا، شما در مورد اعتماد در این دنیا صحبت میکنید، که ما باید بر اساس فردیت خود به آن اعتماد کنیم. و در اینجا نمیتوانم سوالی تحریکآمیز بپرسم. اگر دنیای جدید، اگر به ما اهمیت میدهد، ما به دنبال معنا هستیم، آیا ابزار اخترشناسی خود را در همه چیز از دست نمیدهیم؟

سوتلانا: [5:19 – 5:25]

چرا باید به ما اهمیت دهد؟ چرا فکر میکنید این دنیای جدید به ما اهمیت خواهد داد؟

مصاحبهکننده: [17:25 – 17:31]

خب، چون به او اعتماد داریم، این تمام کار من و ما است، فقط عمل کن، ترسی نداشته باش.

سوتلانا: [17:31 – 18:01]

تو این دنیا را میسازی، به آن توجه میکنی، سپس پاسخی خواهی دید. و در مورد او که به تو چنین چیزهایی میآورد، مثلا یک صندلی مخصوص نوزاد و بگوید «خداحافظ، همه چیز خوب خواهد شد». نه، نه، ما در این دنیا همانند هم هستیم. اتحاد با آن دنیا است، نه اینکه ما فقط وارد شویم و خوششانس باشیم. من نمیتوانم این کار را بکنم. اینگونه احساس نمیکنم.

مصاحبهکننده: [18:01 – 20:10]

من شانس زیادی نداشتم. بگذارید توضیح دهم که منظوری من چیست. مدیریت واقعیت مسئلهای فوری است که در شش ماه گذشته مرا به طور شخصی نگران کرده است، زیرا آن را از نزدیک تجربه کردهام. من اینجا کتابی را بازنمایی نمیکنم؛ بازگذاشتن در به روی امکانات به معنای اجازه دادن به آنها برای گذر است. پس وقتی برنامههای خاصی را بسته نمیکنم یا ترسهای دیگر مرا بازمیدارد، اقدام میکنم، رویدادها را ایجاد میکنم، و یک رویداد مرا راضی نمیکند. فکر میکنم، «چرا این مسیر را انتخاب کردم؟ پول از دست دادم یا پول درآوردم، خودم را در خطر انداختم، یا روابطی را با برخی از افراد به پایان رساندم.» این را ناخودآگاه انجام دادم، زیرا انگیزه ژنتیکیام همه چیز درباره مادربزرگها بود، نه معنا. گاهی اوقات، در یک دینامیک پیچیده، کارآفرینان نارنجی معنا و ماموریتی برای کسبوکارهایشان ایجاد میکنند، اما جوهر آنها همان است. آنها مادربزرگها را میخواهند و فقط کمی معنا به آنها اضافه میکنند. این دلیل اصلی نیست که هر روز صبح از خواب بیدار میشوند. و اینگونه من زندگی میکنم، رویدادها را از این برنامهها تولید میکنم، و متوجه میشوم که نمیخواهم اینگونه باشم. سناریوی دوم زمانی است که به طور صادقانه آرزو و انگیزهای با خالق شکل میدهم، آن را اعلام میکنم، و سپس کاری نمیکنم. در این مورد، خودم را 24/7 به رویدادها فشار نمیدهم؛ به جای آن، با سرعت خودم صبر میکنم، عجله نمیکنم، تا ساختار آماده شود، تغییر کند، و من نشانهها را ببینم. خدا هیچ دست دیگری به جز ما ندارد. میتواند یک تماس تلفنی، نامه، دعوتنامه، برخورد تصادفی، یا ملاقات برنامهریزیشده، یا فرآیندی که قبلاً آغاز شده باشد باشد. و من میگویم، «وای، دنیا به من صحبت میکند.» من به دنیا اعتماد کردهام، مسیر فردیت خود را دنبال کردهام، و آرزوی واقعیام را از صداقتی که در درونم متولد شده است، بیان کردهام، نه همان ترسهایی که از من آموخته شده بود، که مادربزرگها چیزی هستند که باید برای آن تلاش کنیم، و در غیر این صورت همه چیز فاجعه خواهد بود، ما گم خواهیم شد.

سوتلانا: [8:11 – 8:17]

و آیا شما این کار را با هدف خاصی انجام میدهید؟ یعنی هدفی تعیین میکنید یا صرفاً برای لذت است؟

مصاحبهکننده: [8:17 – 9:45]

به خاطر لذت. چون این دومین سناریویی است که در مورد آن صحبت میکنم، و تنها راه پیادهسازی آن، زندگی کردن در عشق است. چون اگر کاری را که انجام میدهی یا معنایی که به دست آوردهای دوست نداشته باشی، در این مرحله از توسعهات، اولویت بالایی نخواهد داشت، بیمعنی است. اگر به خدا اعتقاد داری، برای مثال، تو یک فرد ارتدوکس هستی و بخشی از اعتراف ارتدوکس، به کلیسا میروی، به خدا دعا میکنی، به برخی قوانین پایبند هستی، و هر صبح که بیدار میشوی، خدا را خدمت میکنی، با او در رابطهای عاشقانه هستی. در میان پروتستانها، کمی متفاوت است؛ با این دو اعتراف آشنا هستم. اما کسی صبح به عنوان یک بیخدایی بیدار میشود، سیگار میکشد، قهوه مینوشد، اخبار را میخواند، احساس ناراحتی میکند، همیشه کمی افسرده است. وقتی این دو نوع انسان را میبینی، متوجه میشوی که در یکی عشق زیادی وجود دارد و در دیگری نه. اگرچه این یکی پول زیادی دارد، اما چشمان شیشهای دارد، در حالی که آن دیگری برعکس است. وقتی این الگو را متوجه شدم، قطعاً فکر کردم، چرا نمیتوانی در عشق پول درآوری کنی و بدون آن نگاه شیشهای نخواهد بود. و این تفسیری که دنیا به من اهمیت میدهد، من به یاد دارم که در یکی از مصاحبههای تو خواندم که هرج و مرج و درد عناصر ضروری برای تبدیل شدن یا…

سوتلانا: من نمیتوانستم آن را بگویم…

مصاحبهکننده: دقیقاً همینطور نیست، اما نزدیک است. من آن را پیدا خواهم کرد.

سوتلانا: [9:45 – 9:47]

من سعی خواهم کرد از چنین اصطلاحاتی استفاده نکنم.

مصاحبهکننده: [9:48 – 9:52]

این تفسیرهای من بود. پس، رشد معنوی…

سوتلانا: [9:52 – 9:54]

لزوماً دردناک نیست، همیشه هم نیست.

مصاحبهکننده: [9:54 – 9:57]

همه چیز خوب است. آیا من موضع خودم را در مورد اعتماد توضیح دادم؟

سوتلانا: [9:57 – 11:47]

درک میکنم، اما اجازه دهید افکارم را در این مورد با شما در میان بگذارم. از تجربهام، دیدهام که زمانهای جدید، نقشهای جدیدی را به همراه میآورند. شاید متوجه نشوید که چقدر اهمیت چیزی در زمانهای جدید و در جهانی نو تغییر میکند، زیرا آنچه که اکنون میبینیم و آنچه که به عنوان اهدافمان تصور میکنیم، کاملاً خرد شده است. در حال حاضر برای ما بیمعنی است. بسیاری از مردم، برای مثال، با افرادی بسیار پیشرو مشورت میکنم که روی یک برنامه ویژه برای دگرگونی جهان کار میکنند، اما این کار زودهنگام است. هنوز آب و هوای اساسی که واقعاً کار خواهد کرد، وجود ندارد. این کمبود بینش. هنوز به آنجا نرسیدهایم، اما با ابزارهای قدیمی خود سعی در دستیابی به آن داریم. و فکر میکنم این زمان منحصر به فرد است، زیرا قطعاً میتوانیم ایدههایی ارائه دهیم، اما باید به آن فضا بدهیم تا خود را نشان دهد، زیرا همه چیز آنجا بسیار عجیب است، گویی ماده یک ذات الهی به خود میگیرد، معنا یا جرقهای از خدا در آن ساکن است و به همه چیز پاسخ میدهد. بنابراین، ما چیزهای مادیگرا داریم، نه به معنای پول، همانطور که در حال حاضر تصور میکنیم، این اتفاق اینگونه خواهد افتاد، ما آن را به زور وارد میکنیم و هیچ شانسی برای برآورده کردن حتی حداقل الزامات ندارد.

مصاحبهکننده: [23:47 – 24:01]

بله. در مورد سوال تند شما، متاسفم که نمیتوانم از پاسخگری فرار کنم. اگر در دنیای جدید، این فردگرایی وجود داشته باشد، با آن موافق هستید؟

سوتلانا: [24:03 – 24:03]

نه خودخواهی.

مصاحبهکننده: [24:04 – 24:18]

نه خودخواهی. در سطح احساسات و بصیرت، شما تصمیم میگیرید و خودتان را نشان میدهید. ابزار اخترشناسی، در دنیای جدید همچنان مرتبط است؟ یا… ببخشید.

سوتلانا: [24:18 – 24:19]

نه نه نه، خوب است.

مصاحبهکننده: [24:19 – 25:05]

یا شاید… بر اساس تجربهام، من به ستارهشناسان مراجعه میکنم و به طور منظم وضعیت را بررسی میکنم. نمود ستارهی زادیهام را هر دو یا سه سال یکبار بهروزرسانی میکنم. در حال حاضر در دورهی مشتری-زهره زندگی میکنم، مرحلهی اوج در زمان این مصاحبه. آنها در مصاحبه به من گفتند که این اتفاق در تابستان خواهد افتاد. اما اگر غریزهام چیزی دیگر بگوید و پیشبینیهای ستارهشناسی با آن در تضاد باشد، بر اساس تجربهام، به ستارهشناسی اعتقاد دارم، که کار میکند. غریزهام هرگز مرا ناامید نکرده است. کمی در حال حاضر تردید دارم. این فقط در مورد ستارهشناسی نیست، بلکه در مورد تانترا و سایر شاخههای نرم متافیزیک نیز مربوط میشود.

سوتلانا: [25:07 – 27:59]

در درجه اول، نمیتوانم در مورد کل اودسا و آنچه تمام ستارهشناسان به شما میگویند، اظهار نظر کنم. و با توجه به اصطلاحات، به نظر میرسد که این ستارهشناسی ودی است. آنها روشهای کمی متفاوت دارند. زمان، خب، ما یک فضای بسیار بزرگ داریم، و غیره. من حتی نمیخواهم در مورد آن بحث کنم. فقط تصور کنید که ساعتهایی وجود دارند که تنظیم شدهاند. تنظیم شدهاند و تعامل انرژی در آنها وجود دارد. این انرژی توسط شما رنگآمیزی نمیشود، بلکه خود دارای رنگ است، اما شما میتوانید از آن استفاده کنید. اگر درک نکنید که کدام انرژیها شروع به تعامل میکنند و چگونه، در چه اشکال، در چه حوزهها، با چه رنگی، پس فقط زندگی میکنید، همانطور که زندگی میکنید. اگر درک کنید حرکت سیارات و تعامل آنها با یکدیگر و چگونگی قرار گرفتن در شکلهای هندسی، شما حالا مثل یک ستارهشناس ودی فکر میکنید. ما نیز دورهها و دورههای زمانی داریم، اما کمی در حالت خشنتر. سیارات با یکدیگر تعامل دارند و خود را در شکلهای هندسی قرار میدهند. گاهی تیز، گاهی به طور شرطی، گاهی نرم، گاهی سخت. و این بدان معنا نیست خوب یا بد است. کسی میتواند به راحتی الکلی شود با شکلهای نرم، چون بسیار آسان است. اما کسی فقط آن را به عنوان شانس میگیرد. در اینجا، اگر درک کنید رابطه سیارات، و نه فقط رابطه، این یک داستان یکبار مصرف نیست. این رنگها انباشته میشوند، انباشته میشوند و سپس با یک انفجار بیرون میآیند. و شما درک میکنید که این رشته داستان کجا کشیده میشود. و تنها با درک اینکه چگونه این کار میکند، شما شروع به کار با آن میکنید، میتوانم بگویم به صورت آلکیمی. سپس درک میکنید چه چیزی را قصد داشتید، چه چیزی را طراحی کردید، و آن دارای یک نقطه شروع است، دارای نقاط زمانی است که میتوانید آنچه را که قصد داشتید تقویت کنید و غیره. جایی که میتوانید از کریستالها و غیره استفاده کنید و غیره. روشهای زیادی وجود دارد. مسئله سواد است.

سؤال این است که اکنون همه روانشناسان، همه حسابداران، ستارهشناسان – بسیار آسان است که خود را یکی از آنها بنامید. پس این یک داستان بسیار پویا است. ستارهشناسی چیزی نیست که علم ما یا هر علم دیگری باشد. برای همه سیارات کار میکند. در فضا به طور جهانی عمل میکند. حداقل در سیستم ما، کار میکند. سیارات متوقف نشدهاند، آنها به حرکت خود ادامه خواهند داد. اگر ما ندانیم آنها چگونه حرکت خواهند کرد، میتوانیم بگوییم ستارهشناسی کار نمیکند. فقط اینکه ما نمیدانیم. اما اگر ما بدانیم چگونه آنها حرکت خواهند کرد، به نفع ماست. این ابزاری است که همه کهنها که قدرت کامل این علم اطلاعات را درک میکردند، از آن استفاده میکردند. نه فقط اطلاعات.

مصاحبهکننده: [27:59 – 28:03]

درباره تقویم گریگوری چه فکر میکنید؟

سویتا: [28:03 – 29:23]

خب، بسیاری تلاشها برای یافتن نقاط مرجع و انواع دیگر وجود دارد، و من این را میگویم، که اگر، صادقانه با دست بر روی قلبم، به اطلاعات دسترسی داشته باشید، میتوانید هر ابزار را بگیرید، میتوانید دست بگیرید، میتوانید صورت بگیرید، میتوانید نجوم بگیرید، و کار خواهد کرد. این عدد، هر چه باشد، بلافاصله مفهومی کامل را به وجود میآورد. اگر فرمولهای مدرسهای را دنبال کنید، متاسفانه این ابزار کار نخواهد کرد و تعامل نخواهد داشت. چیزی را میبینید، اما نمیتوانید آن را توضیح دهید، و حتی دنباله آن، دینامیکها، چگونگی کشیده شدن آن، چه چیزی را نشان میدهد، و چرا را هم نمیبینید. این ابزارهای غیرقابل انکار هستند که همه از آنها آگاهند، از منابع بسیار قدیمی سرچشمه میگیرند، و اطلاعات فقط از انسانها دریافت نمیشود، بلکه یک وضعیت کارآمد است، و برای مردم بسیار مناسب و مفید است. به طور عملی، مثل اینکه به یک نیمهخدای تبدیل میشوید اگر فرصت کار با این اطلاعات را داشته باشید. هم خطرناک است و هم سازنده و مفید.

مصاحبهکننده: [29:24 – 29:27]

آیا صحبت در مورد این موضوعات خطرناک است؟

سوتلانا: [29:27 – 33:20]

خیر، خطرناک نیست. بهتر است آگاه باشیم که صداقت مورد بحث ما، همراه با دانش، حصانت را ایجاد میکند. یعنی شما در جریان هستید، برای این جریان مهم هستید. چرا از آن خارج میشوید؟ و اگر قبلاً شدت دنیا اجازه نداد که این کار را انجام دهیم، و البته ما سرنوشت دراماتیک کسانی را دیدیم که برای چیزهای مشابه مبارزه کردند، و خیلی چیزهای انسانی و رویدادآلود بود، هرچه بود.

با این حال، همین چیز باعث تولید انرژی قدرتمند موجی در اطراف شما میشود، نه فقط موتور بلکه محافظ نیز هست، اما این سادگی خوشایند نیست، بلکه درک چیزها، آگاهی از آنها و پذیرش مسئولیت اعمال و افکارتان است، شاید فقط میگویم که هنوز به پول نیاز است، من کسب درآمد خواهم کرد، کسب و کارم درست است، و آنگاه همه چیز خوب خواهد بود. و خب، شما روح خود را پیچیدهاید، در اصل، کاری که باید انجام دهید را انجام میدهید. و همین است.

من صادقانه میگویم، اخیراً مجبور شدهام، نمیدانم شما به اپلیکیشن من اشتراک دارید یا نه، اما محتوای زیادی در مورد ماسک، الون ماسک، در اشتراک پولی وجود دارد. در ابتدا، من کمی نسبت به او شک داشتم، اما پس از مطالعه نقشهاش، متوجه شدم که او در لبه قرار دارد، به عبارتی، او فرد عادی نیست. او برنامههای جهانی دارد، برنامههای جهانی. این فقط در مورد کسب پول، تولید یک ماشین یا چیزی شبیه به آن نیست. پس چرا این دیدار با حلقههای دولتی؟ با امید به اینکه این دستاورد، که او در پروژه تمدن خود انتظار دارد، به او اجازه دهد چنین کند. و من نظارهگر هستم، پیشبینیهایی کردهام، و میبینم که او از تمام حامیان، متحدان و حتی افراد همفکر قبلیاش فاصله میگیرد، زیرا این موضوع برای او دور از ذهن نیست. و فقط چند روز پیش، یک دوست برایم ویدیویی فرستاد که در آن او، همانطور که نوشتم، از آن رویکردهای فنی ناامید است. رویکردهای فنی تحت تأثیر منافع مالی قرار داشتند. و او آن را با آنچه در چین اتفاق افتاده مقایسه میکند، جایی که اکنون اشکال جایگزین حمل و نقل ارائه میدهد، بدون ارتباط با جادهها، یا تمام این داستانهای بازاریابی در مورد ماشینهایی که باز و بسته میشوند. او در مورد مردم صحبت میکند، نه پولش، او در مورد تفکر چینیها در مورد مردم، در مورد اینکه این تمدن چگونه توسعه خواهد یافت، چقدر زمان برای تمرکز بر خود دارد. آنها میتوانند در هر جایی زندگی کنند، حتی در جنگل. و این حمل و نقل به آنها اجازه میدهد تا محیط اجتماعی، یا حتی جدیتر، خود را به طور کامل بازسازی کنند.

یعنی زمانی که فردی به صورت جهانی فکر میکند، نه در چارچوب این روندهای سیاسی یا اقتصادی، این روندهای اقتصادی فرو میپاشند، و ما آن را خواهیم دید، اما کسی نقش خود را در لحظه فروپاشی به عهده میگیرد، نه بر اساس اصول ما با شما، که اکنون به نام عشق شناخته میشود، اگرچه این کلمه بسیار رایج است، اما در واقع همه چیز به هم میریزد زیرا تحت سلطه ایده پول است، تحت سلطه ایدههای کاملاً متفاوت است. اگر برای بشریت کارآمد نباشد، کنار گذاشته خواهد شد. و ما تعجب نمیکنیم که اکنون این کف تاریک که بالا آمده، و به طور کلی هیچ شک و تردیدی وجود ندارد.

مصاحبهکننده: [33:20 – 33:28]

به عبارت دیگر، میتوان خلاصه کرد که اگر چیزی در دنیای جدید برای فردی کارآمد نباشد، به سادگی وجود نخواهد داشت.

سوتلانا: [33:29 – 33:40]

این ساده خواهد بود، بله، اما به نوعی یا در درجهای شکست خواهد خورد. همه برنامههای خود را دارند. کسی نقشهای بدی را اینجا بازی میکند. آنها موافقت کردند که بیایند و بازی کنند.

مصاحبهکننده: [33:40 – 34:15]

اغلب، از هر چشمهی چنین متافیزیکی و عرفانی، میشنوید که آلتی (Altai) مکانی قدرتمند است، قلعهای نجاتبخش برای تمدنها. برخی میگویند که باید از بالی (Bali) بروید و به روسیه مهاجرت کنید، زیرا روسیه نقشی خاص در این امر ایفا میکند. شما اغلب اشاره میکنید که روسیه نقشی کلیدی در این فرایند معنوی و تحولآفرین جمعی، بهویژه در زمینهی آگاهی، دارد.

سوتلانا: [34:20 – 34:23]

خوب، اجازه دهید در مورد آلتی (Altai) صحبت کنم، اگر موافق باشید.

مصاحبهکننده: [34:23 – 34:26]

در غیر این صورت، زمین در حال حاضر برای فروش است و ما باید تصمیمی بگیریم.

سوتلانا: [34:26 – 35:04]

خوب، بر اساس آنچه که دیدم، تا تاریخ 28ام، هر چیزی ممکن است رخ دهد، و تنها پس از 28ام، من نمیتوانم پیشبینیهای دقیق را به یاد بیاورم، اما چیزی پایدار به نظر میرسد که میتوانیم درباره آن صحبت کنیم به عنوان یک مکان. هنوز زود است زیرا فرآیندهای طبیعی مختلف ممکن است رخ دهد و وضعیت میتواند بسیار ناپایدار شود. در مورد روسیه، هیچ جدایی وجود ندارد، آیا افراد یا مکانهای ویژهای وجود دارند؟

مصاحبهکننده: [35:04 – 35:06]

نه، ما در مورد ملیگرایی صحبت نمیکنیم، ما در مورد…

سوانلانا: [35:06 – 38:09]

خیر، من توضیح میدهم، بله، درست حالا، منظورم این است که فکر میکنم همه ما در مورد اینکه به چه چیزی اعتماد کنیم، سردرگم هستیم، آیا زمین ما خاص است یا کد انسانی دیگری، درست؟ خوب، در واقع، هنوز آن انگیزه درونی وجود دارد، شاید نه انگیزه، بلکه جرقهای از خداوند، که در بسیاری از مردم روسیتبار این طبیعت را حفظ میکند. این فقط به اشکال دیگری نمیگیرد. ما تلاش کردیم آن را در ایدههای ترانسهومانیستیک درگیر کنیم، هیچ چیز واقعاً جواب نداد، درست است؟ چیز دیگری. اما ناگهان ما با چشم واضحی میبینیم که چه کسی هستیم و چه چیزی داریم، چه تواناییهایی داریم، چه چیزهایی را قبول نداریم، چه چیزهایی را آماده پذیرش نیستیم. و ما دیدگاههای تکنوکراتیک خام که بر ما تحمیل شده بود را نمیپذیریم. طبیعت ما با آن در تضاد است. ما همه متفاوت هستیم، همه تمدنها متفاوتند، همه در خصوصیات امواجی خودمان و غیره متفاوتیم.

اما این را در نظر بگیرید، اگر قرار است در زبانی صحبت کنیم، یک اصل موجی یکپارچه وجود دارد که تحت هیچ گونه نفوذ ضد الهی پذیرفته نمیشود. آن علیه طبیعت پذیرفته نمیشود، اما شما با آن مخالفتی ندارید. و در اینجا، این سرزمینی که در چنین موقعیت دور از اقیانوسها قرار دارد، نباید تصادفی باشد. اینجا تجمع این مردم است. این مردم، در سراسر جهان پراکندهاند، البته، اما این شرطی است، زیرا آنها ساختارهای خواب هستند که میتوانند با کدهای جدید بیدار شوند، که با رسیدن آنها، ناگهان درک شما از خاطرات زندگیهای گذشته، تغییر میکند، و آگاهی تغییر میکند، و غیره.

من شاهد تغییر بسیار جدی در مردم در آستانه زندگی و مرگ، و بینشها بودم، و انتظار چنین چیزهایی را نداشتم، اما وجود دارد. بنابراین، امکان ادامه کار با این جمعیت، با این بشریت، با این سرزمین، برای آینده قابل قبولترین است.

ما از اروپا میبینیم که چه اتفاقی میافتد. این بدان معنا نیست که افراد بدی در آنجا زندگی میکنند، اما به عنوان یک جامعه، با ایدهها و دیدگاههای خاصی نسبت به زندگی آلوده شده است. پس مهمترین چیز چیست؟ دیدگاه نسبت به زندگی، درست است؟ دیدگاه جهانی. این دیدگاه جهانی، بسیار نزدیک به نحوه تولید انرژی است. یا فرد را میشناسد و میگوید «این فرد ماست»، یا نمیشناسد. و برای مثال، فردی که کباب شیشلیک میپزد، ممکن است انرژی مشابهی تولید کند. اما از نظر فکری، جهت دیگری را در پیش میگیرد. زیرا تمام استدلالهای ما هنوز فکری است. مسئله بیداری است، نه صرفاً فکر.

مصاحبهکننده: [38:10 – 38:13]

پس سؤال چیست؟ نه فکر، بلکه قلب؟

سوتلانا: [38:17 – 39:10]

شما میبینید، وقتی از شما میپرسم چرا اینجا هستید و چه کاری انجام میدهید، و شما «بله» میگویید، من میخواهم بشریت بیدار شود. ما همیشه اینگونه نبودهایم؛ فقط در این لحظه نیاز به گفتگو داریم. و ما آنها را تشویق میکنیم که کاری انجام دهند. در افراد، اقداماتی وجود دارد که مستقیماً با سخنرانی همراه نیست، اما آنها نیز افکار و آگاهیهایی را تشویق میکنند. و این مسیرها بسیار متفاوت هستند، و لزوماً برای همه باید آشکار شوند، درک میکنید؟ این یک حالت درونی هماهنگی با این موسیقی جدید است. این یک امواج کاملاً جدید است. و این هماهنگی آن را دگرگون خواهد کرد، و ما متوجه خواهیم شد که او فقط کباب نمیپزد، بلکه قلبی دارد که همه کسانی را که احساس بدی داشتند، پذیرفته است، اما با کلمات شیرین به آنها غذا نداده است.

مصاحبهکننده: [39:10 – 39:42]

سویتا، من در یک بازی تجاری شکست خوردم. دوست من در حال راهنمایی من بود، او در مورد یک شرکت پروژه سوال کرد، چه موسیقی دارید، چه موسیقی میشنوید، من در حال فکر کردن به این پروژه هستم. میخواهم این سؤال روانشناختی را به شیوهی خودم بیان کنم. در حال فکر کردن به یک دنیای جدید هستم، تمرکز بر این دنیای جدید، بر دهههای آینده، چه موسیقی یا موسیقی پسزمینهای این را برای شما به ذهن میآورد؟ میتوانید آن را نام ببرید؟ این همان چیزی است که از شما میپرسم.

سویتا: [39:43 – 39:46]

خب، آن باخ است که «مسیح متیا شور» را اجرا میکند.

مصاحبهکننده: [39:46 – 39:47]

واو.

سویتا: [39:47 – 41:42]

خوب، در واقع هیچ چیز دیگری ندارم، من همه چیز را کاملا درک میکنم، من با موسیقی بسیار دوستانه هستم، بنابراین احتمالا میتوانم بسیاری از موارد در این زمینه نام ببرم، اما ما موسیقی و سازهایی که آن را نواختهایم را به فرمتی بسیار فنی ترجمه کردهایم، فرمتی که ما قبلا به آن متعهد هستیم. این همچنین یک موجود زنده است، مانند اطلاعات، و همچنین میخواهد زنده بماند، اما استخراج موسیقی به این شکل، مانند کرههای موسیقی، بله، به کرههای موسیقی نزدیک است، بنابراین این یک داستان ساده برای رسیدن به آنجا از این نوع، از تلاش برای ایجاد اشکال مصنوعی و سینتزی موسیقی نیست.

آشکار است که، برای مثال، یک تمدن بسیار پیشرفته لزوما خوشحال نیست و این پیشرفت فنی لزوما نزدیک به اصول الهی نیست. در نهایت، خود من نوشتهام که ما سالهای مختلفی را تجربه خواهیم کرد با نگرشهای متفاوت نسبت به هوش مصنوعی و غیره. ما در سال 2028 با این موضوع مواجه خواهیم شد و تا سال 2032، درکهای کاملا متفاوتی از نظر اصول تعامل با هر ابزار فنی، توانایی تطبیق آن با زیستشناسی، درک میکنیم؟

مصاحبهکننده: [41:43 – 41:49]

از آنجا که به هوش مصنوعی اشاره کردیم، شما سال ۲۸ را ذکر کردید و ما در آستانه آن هستیم.

سوتا: [41:50 – 41:52]

به طور کلی، در مورد فناوری، به ویژه هوش مصنوعی.

مصاحبهکننده: [41:54 – 42:22]

خوب. نگرش شما نسبت به این واقعیت که هوش مصنوعی در حال حاضر کمک زیادی میکند، برخی مشاغل را ساده میکند، برخی مشاغل را که از آنها گرفته میشود، از بین میبرد، شما آنها را یاد میگیرید و در حال تبدیل شدن به منسوخ برای شما هستند، چیست؟ نگرش کلی شما نسبت به چتهای GPT و هوش مصنوعی، به ویژه در نظر گرفتن مخاطبان جوان، به ویژه نسل جدید، که تلفنهای هوشمندشان همیشه در دسترس است. فقط جستجو کردن عبارات دیگر کارساز نیست.

سوتلانا: [42:22 – 44:46]

این یک داستان بسیار پیچیده است. فکر میکنم او همه را فیلتر خواهد کرد، زیرا فردی کاملاً به او اعتیاد دارد و به طور کلی، ما این نوع تخریب فکری را خواهیم دید، و فردی که از او برای پیشرفت بیشتر خود به عنوان ابزاری استفاده میکند، بدون اینکه نقش رهبری به او بدهد، چرا که نه؟ ما اکنون درگیر این بازی هستیم، ما بسیار کوتاهبین هستیم. وقتی شروع میکنیم، با شمارش، با کمک برخی محاسبهگرها، بسیار آسان است. در کل، همه اینها فقط به این شکل در حال تغییر هستند. اما فکر میکنم ارزش طبیعیگرایی، استعداد چندانی که با کاهش زمان محاسباتی آن، با کمک چت GPT، به او کمک میشود، همه اینها را تغییر خواهد داد.

اما این لحظهای از این دست وجود دارد که شاید ما از آن آگاه نباشیم، لحظهای که ما نیز شروع به خدمت به آن میکنیم. ببینید، اگر کریستالها در گذشته در آتلانتیس وجود داشتند، آنها بر روی آنها مدیتیشن میکردند و آنها را به عنوان منبع شادی جهانی در نظر میگرفتند. آنها انرژی را ذخیره و منتشر میکردند و آن را تقویت مینمودند. پس وقتی شروع به دعا کردن، یا به نوعی مدیتیشن کردن و توجه به این موضوع میکنیم، یک میدان اطراف خود ایجاد میکند، مشابه قدرتی که این ابزار دارد. و اگر ما به یک کامپیوتر، به یک چت GPT دعا کنیم، در آنها سیلیکون وجود دارد، و غیره. ما در مورد انرژیها صحبت میکنیم، ما آنها را در آغوش میگیریم، اما فراتر از آنها چیست؟ یک وجود، بله، که نیز میخواهد زندگی کند. و اگر ما، خب، برخی احتمالاً به این موجود قربانی میشوند، در حالی که دیگران صرفاً… از خلاقیت ذهن انسان و رقابت آن با آنچه هوش مصنوعی میتواند ارائه دهد، قدردانی میکنند.

در حال حاضر، ما در دورهای جنینی هستیم، زمانی که ما هنوز شگفتزده و شیرین هستیم. بله، شما میفهمید، این برای هر کس متفاوت است.

مصاحبهکننده: [44:46 – 44:48]

یعنی در سال ۲۸، ممکن است به گریه بیفتیم.

سوتلانا: [۴۴:۴۸ – ۴۵:۱۱]

خب، احتمالاً مجموعهای از رویدادها وجود خواهد داشت که میتواند به دلیل استفاده نادرست از این فناوریها، بسیار تخریبی باشد، زیرا احتمالاً تا سال ۲۸ هنوز در حال کاشت آنها در بدن انسانها خواهیم بود. اما احتمالاً با مشکلی جدی روبرو خواهیم شد که ما را مجبور به بازنگری در نگرش کلیمان نسبت به آن میکند.

مصاحبهکننده: [۴۵:۱۱ – ۴۵:۵۵]

از آنجا که صحبت از موجودات به میان آمده، من قصد پرسیدن نداشتم، اما از این فرصت نمیتوانم بگذرم. این فرایندها روزانه برای انسانها اتفاق میافتد و دریچهای برای موجودات گشوده میکند. خوش آمدید، موجودات، وارد شوید. من در حال مطالعه این موضوع هستم. به من گفته شده که موجودات بسیار قدرتمند در طول یک واکنش خودبهخود به شما متصل میشوند. خشم، ناسازگاری، تحریک شدید. دریچه موجودات زمانی باز میشود که به پورنوگرافی نگاه کنید، و منجر به سبک زندگی جنسی آشفته میشود. میگویند این چیزها به طور مستقیم بر شما تسلط مییابند. الکل، سیگار، هر نوع اعتیاد. چیزهای دیگر؟ میتوانید به اشتراک بگذارید؟

سوتلانا : [45:56 – 46:02]

خوب، ما فکر میکنیم کسی وجود دارد که کاملاً پاک و دستنخورده است، بدون هیچ موجودیتی.

مصاحبهکننده : [46:02 – 46:05]

دیروز چند فیلم بد تماشا کردی، قبول کن.

سوتلانا : [46:07 – 47:28]

شما میدانید، نویسندهای وجود داشت، نمیدانم آیا از او شنیدهاید، نویسندهای کهن، نام خانوادگیاش «توکهولکا» بود، هنوز هم میتوانید کتابهایش را پیدا کنید. او در این زمینه استاد بود. آنها را «لاروا» مینامید، و چگونگی تولد آنها، چگونگی شکستن آنها. برای مثال، در عشق، دو نفر عاشق میشوند و این موجود متولد میشود، نمیتوانیم آن را ببینیم. اما اگر ناگهان کسی برود، این موجود به کسی که آن را آفریده حمله میکند و شروع به خوردن او میکند چون به این انرژی نیاز دارد، میخواهد زنده بماند. و اگر کسی آن را رد کند، به فرد بعدی در این جفت میرود، منظورم این است.

یعنی ما مدام درگیر این فرایندهای انرژی هستیم. نادانی این است که فکر کنیم فقط کسانی که وقتی عصبانی میشویم به ما چسبیدهاند. همه چیز واضح است، اما چیزهای ظریفی وجود دارد، وقتی موضوع خودخواهی مطرح میشود، بله، عمیقاً در ما ریشه دوانده است. نه، افرادی وجود دارند که واقعاً مأموریتی بسیار مهم را بر عهده گرفتهاند، و موجوداتی درگیر هستند، اما آنها به او کمک میکنند. یعنی ما در تعامل هستیم. به هیچ وجه از این موضوع جدا نیستیم. و ادعای اینکه فقط مسئله تنظیم ادراک است، این همان موضوع است.

مصاحبهگر: [47:28 – 47:30]

پس، چگونه باید به این موضوع نگاه کنیم؟

سوتلانا: [47:30 – 48:32]

خب، اگر بتوانی درک کنی، آیا از کسی حسادت میکنی یا کسی تو را آزار میدهد؟ اما اگر درک کنی، این شخص فردی نادان است که آمده و… وقتی از مشارکت در فرآیندهای تعامل انسانی کنار گذاشته میشوی، او را از زندگیات بیرون نکن، فقط او را در این زمینه ببین، به عنوان فردی که با خود کنار نمیآید. و ناگهان خشمگین نمیشوی، آرام میشوی و برای او راهی نیست. و تو برای او بزرگتر میشوی، بیشتر و بیشتر. و او به سمت تو جذب میشود، نمیتواند توضیح دهد که چه میخواهد. اما تنها کاری که باید انجام دهی، حفظ این فضا و غرق کردن او در فضای توست. یعنی وقتی شروع به فکر کردن، زندگی کردن و آگاهی از فرآیندهای دنیای ظریف میکنیم، فقط آگاهی پیدا میکنیم، خوب و بد را نمیشماریم.

مصاحبهگر: [48:33 – 49:01]

من موافقم. پس از این کلمات، میخواهم فقط در سکوت با شما بنشینم. به سادگی از وضوح این انرژیهایی که فراتر از آنها حس میکنم، لذت ببرید. اما به مصاحبه برگردیم. چه فعالیتها یا تمریناتی را انجام میدهید، شاید به جز اخترشناسی، یا چه ابزارهای متافیزیکی دیگر را به عنوان یک سرگرمی فکری ساده، یا شاید تمرینی انرژیبخش که شما را با منابع پر میکند، استفاده میکنید؟ سه مورد برتر خود را به اشتراک بگذارید.

سویتا: [49:02 – 50:37]

خوب، هر انسانی زندگیاش را میگذراند، چیزی در درون او تغییر میکند. در یک نقطه، همه چیز برای من جالب بود. با هیپنوتیزم و حتی هیپنوتیزم پیچیده سر و کار داشتم. حالتهای مختلفی را کشف کردم که به فرد اجازه میدهد تواناییهای عظیمی به دست آورد، اما وارد جزئیات نمیشوم. به طور خلاصه، هر بار که رشد میکنی و از چیزی میگذری، آن را پشت سر میگذاری، دیگر جالب نیست و به جلو میروی. و اکنون در مرحلهای هستم، میتوانم بگویم لذت بردن از زندگی، اگر بتوانم آن را مدیریت کنم. من همیشه کسی هستم که باید خودم را مرتب نگه دارم، به گونهای که ما درباره آن صحبت کردیم. به نظر من، تلاش میکنم، حداقل.

میفهمم، برای مثال، وقتی یک نمودار نجومی را میبینید، مکان فعلی همه چیز را میبینید، نوعی فشار برای ساختن چیزی وجود دارد، و باید از اضافه آن خلاص شوید. میتواند دردناک باشد. میتواند دردناک باشد اگر شروع به تلاش برای گسترش، ایجاد گسترش در این لحظه کنید. خب، من یک نقشه راه دارم، پس برای من آسانتر است. و برای من، این فقط لذت در زندگی است، نمیدانم، ورزش، نقاشی، اگر بتوانم چیزی مرموز، جادویی انجام دهم، بگذارید انجام دهم، اما این مقدار زیادی است، نامناسب برای گفتن، اما دانشی که به شما اجازه میدهد از آنها به شیوههای مختلف در زمانهای مختلف استفاده کنید. برای مثال…

مصاحبهکننده: [۵۰:۴۰ – ۵۰:۴۱]

…یک نقاشی بکشید؟

سوتلانا: [۵۰:۴۱ – ۵۲:۲۳]

خیر، این کار عمدی نیست. یک نیاز است. درست مثل تشنگی است. غیرممکن است. اهمیتی ندارد اگر کسی آن را ببیند یا نه، اگر روی میز قرار بگیرد یا نه. این اتفاق بسیار مکرر میافتد. و همین موضوع برای شعرها نیز صدق میکند. این مسئله مربوط به حضور شما در این دنیا است. شما دستاوردهایتان را به نمایش نمیگذارید، اما این ماموریت کیهانی شماست. شما به همین شکل هستید. فرآیندهای امواجی در درون شما شکل میگیرد. و مردم آن را احساس میکنند. این بدان معنا نیست که باید اشعار من را بخوانید، این عالی است. اما شما چیزی دیگر در درون دارید. محتوای خود را به خودی خود نشان میدهد. گاهی با چشمانمان به کسی نگاه میکنیم و فکر میکنیم که بسیار الهامبخش بودهایم. اما چیزی در مورد آن شخص وجود دارد که ما را میخواهد در کنارش باشیم. در این لحظه است که شروع به درک میکنیم، که از این موجودات نترسیم، یا به ذات آنها نزدیک نشویم، بلکه به قدرتی برسیم که آنها بخواهند با ما دوست باشند. زیرا برای موجودات این کار ساده نیست، آنها میتوانند بسیار تغییرپذیر باشند و به طور مداوم نیاز به تغذیه یا بازسازی دارند، آنها وظیفه مبادله انرژی را دارند، و ما به طور مداوم این مبادله انرژی را در هر گفتگو، هر بحث الهامبخش، همدلی متقابل در حین گفتگو برقرار میکنیم. اما قویترین محرک چیست؟ همین است. پس چه میتواند بهتر از این باشد؟ همین است. و اگر چنین فرآیندهای امواجی در درون شما وجود داشته باشد که دیگر موجودات نتوانند به شما نزدیک شوند، آنها نمیتوانند، هرچند که چقدر بخواهند. خوب، همینطور است. پس ممکن است.

مصاحبهکننده: [52:23 – 52:26]

چگونه میتوان موجودیتها را در خلاقیت دخیل کرد؟

سوتلانا: [52:26 – 55:14]

خب، خلاقیت یک موضوع بسیار ظریف است. به یاد داشته باشید وربل و پرتره دوریان گری. شما واقعاً میتوانید خود را در آن درگیر کنید، چون وقتی برای مثال پرترهای میکشید، کاملاً خود را در وجود این شخص غرق میکنید، کاملاً. و قادر هستید او را تغییر دهید، چون خوب، خودم تجربه این فرآیندها را داشتهام، زمانی که شما یک شخص را میکشید و او در پرتره زیبا به نظر میرسد، و امورش شروع به حرکت میکند، شغلش، زندگی شخصیاش.

من یک مورد میدانم که یک هنرمند در خیابان آربات، مردی نزدیک شد و گفت: لطفاً دخترم را بکش، فقط دو ماه به زندگیاش باقی مانده. پس حداقل این پرتره هنری باشد. دختری نزدیک شد، او بسیار لاغر بود. همه چیز بد بود. و او او را به گونهای کشید که گویی سالم است. او بهبودی یافت.

پیش از این، آن را انولتاسیون، ولت مینامیدند. بله، بنابراین شما فقط روی این امواج پریده و آن را به یاد میسپارید، بله. و کار میکند. اگر نقاشی میکشید، میتوانید با استعداد باشید، همه چیز را با استعدادتان نابود کنید. به ویژه هنر معاصر، که ظاهراً سعی دارد ما را متقاعد کند که ما به سادگی آن را درک نمیکنیم. این داستانی بسیار تخریبگر است.

یادم میآید، نمیدانم، شاید جای خود را ندارد، اما من از تایلند پرواز میکردم، فکر میکنم از سامویی، و آنجا فرودگاهی وجود دارد که همه چیز در آن یکجا است، هیچ VIPی آنجا نیست، چیز خاصی نیست، همه چیز در کنار هم است. نگاه میکنم و مردی را میبینم که به وضوح عادی نیست، یک باندانا به سر دارد و دستبندهایی با اسکلتهای روی آن دارد، و چهرهاش چهرهای زیبا و منحرف دارد، مثل یک مرد خشن. و من خودم را درگیر سؤالی مییابم، فکر میکنم خداوند، این مرد کیست؟ این نمیتواند واقعی باشد، او آنقدر متمایز بود، مقیاس و ترسناکی عجیبی داشت. پس چه میتوانم درباره او بدانم؟ همه ما سوار هواپیماهای مختلف شدیم. و سپس، درست زمانی که من به نقاشی مشغول بودم، دوباره او را دیدم، و او فقط… یک هنرمند فرقهای، فکر میکنم، در اتریش، و او نقاشیهای عجیبی میکشد. دختران کوچک با تفنگهای ترسناک، همه در خون. مثل دختران پنج ساله با تصاویر پیچیده، و فکر میکنم تمام اتریش با این نقاشیها پوشیده شده بود. و نمیدانم از کجا ایدههای این طرحها را میگیرد، اما همه چیز در ظاهر او منعکس است. و خب، ما با افراد مسنتر و با تجربهتر ملاقات میکنیم، و آنها درک میکنند، باشه، این مرد دور نخواهد بود، چیزی در مورد او وجود دارد.

مصاحبهکننده: [55:14 – 55:15]

مستقیم. – او به چیزی متصل است.

سوتلانا: [55:15 – 56:06]

این که او متصل است، مسئله این نیست، ما این دیدگاه ناخوشایند را میبینیم. ما حس میکنیم که اتفاق بدی خواهد افتاد. او آدم خوبی است، این همه. پس، اگر ما نمیتوانیم احساس دیگری داشته باشیم، آیا نمیتوانیم او را آموزش دهیم؟ موافقت کنیم، این یک محرک بسیار خوب است. من شما را میشناسم، درک میکنم، نقشهتان را به یاد دارم، شما کاملاً درگیر این پروژههای مرتبط با افراد همفکر هستید، و همه چیز صادقانه و پرشور است. همه چیز بسیار تاثیرگذار است. اما شما به این شکل ساخته شدهاید، این طبیعی است. و این جستجو برای ایده، برای شما، همیشه در خط است. و این درست است، زیرا این مسیر شماست، و هیچ «برو مسیر متفاوت، مسیر اشتباه را رفتهاید» وجود ندارد. نه، همه چیز خوب است، همه حرفهها مورد نیاز هستند.

در اینجا به موضوعی بسیار جالب اشاره کردهاید. بیایید عمیقتر به این بلوک برای بینندهمان بپردازیم. مسئله تفسیر. آن مردی که دخترکهای پنج ساله فاسد را با اسلحه، خون و… ترسیم کرده، اگر این را هنر بداند و مطمئناً چنین میکند، به عنوان زیباییشناسی، زیبایی، کمال و عشق، و در دیدگاه جهانیاش، در فیزیک کوانتومیاش، قابل قبول است.

من، به عنوان مثال، اینگونه به آن نگاه میکنم و ممکن است به عنوان یک پدر، مرا آزار دهد زیرا من دارای یک دختر هستم. من کلمات «دختر» و «خون» را که مفاهیمی ناسازگار هستند، در نظر میگیرم. و بسیاری از حرفهها و اعمال وجود دارند که میتوانند به دو صورت تفسیر شوند. یکی درگیر حدسهای سخت، فریب دادن مردم و راهاندازی پروژههای توکن کریپتو برای دیدن نتیجه نهایی میشود. او میگوید: «آنها تجربه کسب میکنند، من پول میسازم.» شخص دوم وارد این صنعت نمیشود، آن را تفسیر میکند و میگوید: «این منصفانه نیست، درست نیست، تو پول میسازی، کسی دیگر از ضعف و وابستگی انسان سود میبرد.» و مردم از همه چیز استفاده میکنند، چه تفاوتی دارد، چه از من بخرید یا از دیگران، مثل الکل، برای مثال. آیا این مسألهای از تفسیر نیست؟ اگر به آن نگاه کنیم و بگوییم این در دنیای ما خوب نیست، اگر اینگونه عمل کنیم، همه چیز به هم میریزد. اما اگر به آن نگاه صادقانه و با دید زیبایی و عشق کنیم، و حدسزنندگان صادقانه باور کنند که کار خوبی انجام میدهند، متأسفانه برای عبارت، فاحشهها صادقانه باور میکنند که مسئلهای را حل میکنند یا یک کلوپ استریپ اداره میکنند، نه بر اساس مفاهیم کسب و کار، بلکه در رابطه واقعی. یک نفر زندگی هماهنگ و صلحآمیزی دارد.

سوتلانا: [57:48 – 57:53]

ما با صحبت در مورد فیلترهای مهم آغاز کردیم.

مصاحبهکننده: [57:53 – 57:55]

یا، عدم آگاهی از قوانین انرژی از مسئولیت معاف نمیکند.

سوتلانا: [57:55 – 59:32]

خیر، البته نه. این فقط یک مسئله گنجاندن است، اما خدمتگزارانی وجود دارند که سناریوهای خاصی را برآورده میکنند. نمیتوانیم بگوییم که آنها خوب یا بد هستند. آنها یک تابع انتقادی ندارند و حتی از تواناییشان در فریب دادن خودشان لذت میبرند. به یاد دارم یک راننده تاکسی به من گفت، اما من آنقدر ساده نیستم. و او با لذت از نحوه دور زدن همه این مسائل، داستان خود را بازگو کرد. وقتی فردی فاقد برخی از ویژگیهای انسانی است که یک انسان باید داشته باشد، آیا او هنوز یک انسان است؟

در واقع، افراد زیادی در نوشتن فیلمنامه دخیل هستند. ما باید از طریق تمام این چالشهای زندگی عبور کنیم. اما چه کسی آنها را ایجاد میکند، به ویژه در دنیای دوگانه؟ این چیزهای بسیار، بسیار پیچیدهای هستند. گاهی حتی نمیتوانم همه آنها را بیان کنم. خب، به دلایل سیاسی، بله، یک فرد عادی بودم و با یک شخص مشهور دیگر دوست بودم. و همه میگویند، «ولادیا، او فوقالعاده است، ما دوستان خوبی هستیم.» اما بعد او میآید و میگوید، «ببینید، ولادیا دیگر همان شخص نیست. او از لندن برگشته و دیگر همان نیست.» پس وقتی نمیتوانید خودتان را در یک سیستم مختصات ارزیابی کنید، در بدترین حالت، این یک بیماری است. بله، در بهترین حالت.

مصاحبهکننده: [59:33 – 59:39]

پس او چه کسی است، یک فرد جدید در یک دنیای جدید؟ چه ارزشهای جدیدی یک فرد جدید در یک دنیای جدید دارد؟

سوتلانا: [59:48 – 64:08]

رغبت در مفید بودن، شاید. این رغبت برای مفید بودن. اما اکنون به نظر میرسد کلیشهای و بسیار کاربردی است. من فقط… وقتی صحبت از یک فرد جدید میکنیم، وقتی میخواهیم ویژگیها یا خصوصیات خاصی را در نظر بگیریم… تصور کنید، اگر یک نمودار نجومی ارائه دهیم. تمام توابع، تمام سیارات، تمام موقعیتها تغییر میکنند. و سیارات اصلی که این انتقال را به قدرت بالاتری ارتقا میدهند، هرگز در چنین موقعیتی قرار نگرفتهاند. دقیقاً چنین موقعیتی. موقعیتی مشابه زمانی که اندکی متفاوت بود. این تغییری در تمدن بود. به یاد داشته باشید، زمانی که پیرانزی این سازههای شگفتانگیز و باشکوه را کشید که انسان امروزی نمیتواند بسازد. این در قرن 1700 و پس از آن بود، زمانی که آمریکا و دلار، فلسفه دلار شکل گرفته بود. و قبل از آن، تمدنی وجود داشت که ما آن را نمیشناسیم، یا فرض میکنیم که آن را اختراع کردهایم.

یعنی تغییری، خب، پس، بله، میتوانیم درباره مردم، طبیعت آنها، زمانی که چیزی آنقدر بزرگ ساختند و فکر نمیکردند که چنین هزینهبر باشد، صحبت کنیم. پس ایدهها و انگیزههایی بسیار مهمتر از دستورالعملهای مالی وجود داشت و ناگهان جهتگیری و بشریتی دیگر، در مقادیر زیاد در آنجا ساکن میشود. یعنی آیا میتوانیم اکنون بفهمیم این مردم چه کسانی بودند، فقط به عنوان مثال، انگیزههای زندگی آنها چه مقیاسی باید داشته باشد، شخصیتهای آنها چه شکلی باید میبود. وقتی درباره لئوناردو داوینچی میخوانید، او برای توضیح چنین شخصیتی بزرگ، به دقت مینویسد. «اگر به اتفاق وقت و اگر نگاه کردن به نقاط، مثلاً روی یک شیء، برایتان آسان باشد و اگر به اتفاق ببینید یک ارتباط، یعنی من در زبان خودم، ردیف، شما میتوانید چیزهای زیادی را پاسخ دهید. البته اگر برایتان دشوار نباشد، البته اگر شما را آزار ندهد.»

میفهمید، چه نوع شخصیتی میتواند به طور کلی، به اصطلاح، بر روی همه توهین کند. بنابراین، این علاقه بیپایان به زندگی، این تمایل به درک همه چیز در این زندگی کوچک. اما آیا میتوانیم این شخص را توصیف کنیم؟ چه ویژگیای این است؟ این کنجکاوی بیپایان است. او چیزی شبیه زثر بازی میکرد، یا ساز زهی دیگری. آن را خودش ساخته بود، میخواند و همه را شگفتزده میکرد، به نوعی موفق شده بود، و به این شکل. چگونه این کار را انجام داده بود، به این شکل. آیا میتوانیم این را توصیف کنیم؟ نه.

بنابراین، وقتی ما فراتر از مثالهای ارائهشده فکر کنیم، وقتی افراد میزبانی میشوند، توسط نهادهایی میزبانی میشوند، آنگاه از این میزبانی و تنظیم مصنوعی این فرایندها در درون خودمان دست خواهیم کشید. اگر شما آنجا هستید، اگر شما مهربان، جالب، صادق هستید، کسی را فریب ندادهاید، خوشحال نبودهاید، حتی دست کسی را که بسیار بد است، دراز کردهاید، به او فرصت دادهاید. خوب، او شما را فریب داد، اما شما دست خود را دراز کردید. یک انسان خوب باید دست خود را دراز کند، حتی اگر فریب بخورد. اما ما به این زندگی نگاه میکنیم و فکر میکنیم، پروژه جواب نداد. و وقتی به زندگی خود نگاه میکنیم، درک میکنیم که همه چیز در این زندگی جواب داد. زیرا این اراده صادقانه برای کمک، حتی اگر در اینجا اتفاق نیفتاده باشد، اما او این کار را کرد، به او چنین قدرتی بخشید که در زندگیهای آینده، شواهد رشد این ذات بالاتر از هر لحظهای است.

مصاحبهکننده: [64:08 – 64:20]

یک بار دیگر میگویم، همه این دیدگاه در مورد تناسخ و دیگران را به اشتراک نخواهند گذاشت. اجازه ندهید به آنجا برویم. آن را اثبات کنید. برنامه ما درباره اثبات نیست.

سوتلانا: [64:21 – 65:07]

خب، منظورم این است که من اکنون احترام زیادی برای مخاطبان قائلم، زیرا آنها بسیار آگاه هستند. همه چیز را درک میکنند. حتی کسانی که انکار میکنند، گوش میدهند و درک میکنند. نه به شیوه ما، اما میفهمند که قوانین ناشناختهای وجود دارد، که چیزهایی به سطح آمدهاند که برای ما بسیار عملی و سودمند به نظر میرسید. به طور کلی، من به بشریت اعتقاد دارم. تو و تعداد زیادی از جوانان، افراد مختلف، جوانان بسیار جوان ناگهان به سمت گرایشهای فلسفی حرکت کردهاند، در جستجوی پیشرفت. ممکن است اشتباهاتی وجود داشته باشد، اما آیا قبلاً چنین چیزی را دیدهایم؟ هرگز، درسته؟

مصاحبهکننده: [65:07 – 67:00]

و این اتفاق میافتد، اینجا من به سؤال شما درباره روسیه پاسخ میدهم، این اتفاق در فضای زبان روسی در حال رخ دادن است. وقتی که من شروع به ساخت لادوشکی کردم، فکر میکردم این کار را انجام خواهم داد. اما من جامعهای را برای چنین افرادی میسازم که متحد میشوند، افرادی که بیدار میشوند و آگاه میشوند. ما زبان صداقت را صحبت میکنیم. و این کنجکاوی که شما درباره آن صحبت میکنید، محرک و اشتیاق ماست. مطالعه این فرآیندهای فراتر از حد، جالب است. شگفتانگیز.

بنابراین، این چیزی بود که فکر میکردم: دعوت از متخصصان انگلیسی، اسپانیایی و چینیزبان به لادوشکی. و در شش ماه توسعه پروژه، ما فقط مصاحبهای را فیلمبرداری کردیم، به لطف این پیشرفت، و من چیزی را درک کردم: متخصصان زبان روسی در صدر لیست متخصصان من قرار دارند. یعنی در حالی که من قبلاً از ربین شارما، جو دیسپنزا و اکهارت توله تحسین میکردم، کار با کانالها، استادان و فیلسوفان فراتر از حد، من واقعاً تحت تأثیر عمق آنها قرار گرفتم.

هنگامی که به موضوعاتی مانند وضوح، وجود و نحوه گفتگو با خدا میپردازیم، عمیق و تاثیرگذار است. دوستان، همه این متخصصان در توضیحات ذکر شده و این پایگاه داده وجود دارد و هر یکشنبه در جامعه ما برگزار میشود، پس لطفاً آن را بررسی کنید و به آن بپیوندید. و ما به زبان روسی صحبت میکنیم. این را درک کردم زیرا شاید ما در دورهای چالشبرانگیز زندگی میکنیم، دورهای پر از درد و ناامیدی در مورد آینده، و ما به رشد معنوی به ویژه نیاز داریم، در غیر این صورت واقعیت ما را شکست میدهد.

سوتلانا: [67:00 – 70:53]

خب، در اروپا نیز فرآیندهای دردناکی در حال وقوع است، و آنها به شیوه خاص خود فکر میکنند، بله، و واقعیت را به این شکل تفسیر میکنند. ما همیشه به عنوان افرادی سادهلوح در نظر گرفته شدهایم، بسیار باز، بله، و این به ما مقداری فضای تنفس و فرصت برای آزمودن خود داده است، و ما دیدیم که چگونه کار کرد. کسانی که تلاش نکردند، همچنان در چارچوب فقط بقا محبوس شدهاند. یعنی ما میخواهیم زندگی کنیم، اما آنها فقط میخواهند بقا داشته باشند.

در اینجا بسیاری از این ظرافتها وجود دارد. به نظر میرسد این موضوع در مورد مراقبت فرهنگی از زبان است. موضوع زبان نیز مهم است. زبان ما بسیار غنی است، خب، بگیریم به عنوان مثال پیرانسی، وقتی که همه اینها را نقاشی کرد، طرحهای بسیار دقیق و زیرنویسهایی را به تصویر کشید. همه میگویند، احتمالاً نوعی ایتالیا باستان است، احتمالاً. آنها در روسی رمزگشایی شدهاند، اما در سایر زبانها نه. اما هیچکس از مخاطبان غربی نمیخواهد این را بپذیرد. ممکن است نوعی اولویت زبانی باشد. همه چیز دیگر از آن نشأت گرفته است. این موضوع مهم است. به همین دلیل بسیاری از چیزها در اینجا وجود دارند.

ما در مورد نظریه امواج و غیره صحبت میکنیم. این یک زبان است، یک نظریه امواج. زبان روسی موضوع جداگانهای است. میخواستم چیزی جالب و شاید یادآوری کنم به شما بگویم. فقط میخواستم درباره خوب و بد، ماهیت انسان، آنچه قابل یادگیری است و آنچه نیست، به شما بگویم. شاعری بود به نام خلبنیکوف، از دوران طلایی، که همیشه گرسنه بود، بیملاحظه بود، نمیتوانست چیزی به تنهایی انجام دهد، همیشه با یک کیسه دور میگشت، نمیدانم. و او به گونهای بود، همانطور که اکنون میگوییم، پیشرفته، از نظر فلسفی بسیار جالب، در سال دوم دانشگاه، استادان بلند میشدند و برایش تعظیم میکردند. وقتی وارد میشد، همه بلند میشدند. او از کسی درخواست نمیکرد. کمی عجیب به نظر میرسید. و او به شدت روی موضوع متافیزیکی تمرکز کرد. و گفت که به طور کلی، باید یک ضد رویداد وجود داشته باشد. این چیزی بود که در آن زمان کسی فکر نمیکرد. اما مردم نمیفهمیدند چرا این چنین است. او خود را در میان درویشان یافت، و حتی آنها او را به عنوان یک قدیس شناختند. او کسی را متقاعد نکرد.

این مقیاس است، قدرتی که از یک انسان سرچشمه میگیرد، یک عامل بسیار مهم است. ما همیشه سعی میکنیم خود را در چیزی آراسته کنیم تا تاثیری بگذاریم. وقتی فردی بدون لباس، همیشه گرسنه، با تنها یک تختخواب و صندلی است، میگوید: «بسیاری از وسایل در راه هستند.» بنابراین، چنین افرادی به شیوهای متفاوت خود را بیان میکنند.

و حالا، با اینکه ما در این تجربه فکری هستیم، میگویم و ناگهان ما مهارتهایی به دست میآوریم که از نظر فلسفی و متافیزیکی هستند، و بله، یک پیچیدگی شکل میگیرد. و این اتفاق به سرعت در حال رخ دادن است.

جهان اکنون جوان میشود. چرا این را میگویم؟ چون سیارات مهم وارد این مرحله شدهاند. این تولد یک شخصیت را رقم میزند، به عنوان یک شخصیت، یک شخصیت الهی، یا شخصیتهای جدیدی که با اشتیاق در یک طرف میسوزند و در عین حال انعطافپذیر، اما ساختارمند و مسئول هستند. آیا چنین پیچیدگیای در یک فرد یافت میشود؟ این همان چیزی است که یک فرد خواهد بود.

مصاحبهکننده: [70:54 – 70:57]

من با یک فرد جدید ملاقات کردم، و او یک فرد خوب است.

سوتلانا: [70:58 – 71:00]

آنها یک شخص صادق هستند.

مصاحبهکننده: [71:00 – 71:01]

آنها یک شخص صادق هستند.

سوتلانا: [71:01 – 72:17]

این یک واژه خوب است. اتفاقات جالبی در آنجا در حال رخ دادن است. هر یک از سیارات در حال آمادهسازی حوزهای است که اصلیترین حوزه آنهاست. فرایند فنی، بگذارید بگوییم مالی، با جادو در ستارهشناسی دوستانه است. این یک انرژی است. و دیگر به فرمت دیگری تغییر کرده است که در آن هیچ مرکزیسازی سخت وجود ندارد، هیچ تلاشی برای استفاده از انرژی متمرکز از یک مکان و سرکوب دیگران. باید توزیع شود. وارد چنین حوزهای شده است اما هنوز متحدان خود را پیدا نکرده است. وارد میشود و فکر میکند، چه کاری باید انجام دهیم؟ بیایید سیستم مالی را تغییر دهیم. اما چگونه؟ اوه، ما یک برنامه داریم. و هر کس برنامه خود را دارد، درست است؟ سیاره دیگری در حال ورود به حوزه اطلاعات است و تا تابستان سال 2026 وارد آن خواهد شد، تمام فرایند ارتباطی فنی، همه، در واقع، موضوع مرتبط با لجستیک، حرکت، تغییر خواهد کرد، مصرف اطلاعات را فوری میکند، بنابراین در حال آمادهسازی زمین است، اما…

مصاحبهکننده: [72:17 – 72:19]

در حال حاضر تابستان 2026 است.

سوتلانا: [72:19 – 72:19]

بله.

مصاحبه کننده: [72:19 – 72:20]

تغییر در امور مالی، به نظر شما؟

سوتلانا: [72:21 – 73:06]

خب، همه چیز از آنجا شروع میشود، و سپس عوامل اضافی وجود دارند که همه چیز را تغییر میدهند، حوزهها، و سپس میگویند، بیا دست هم را بگیریم، حالا با هم برویم، همه چیز جدید است. و چنین چیزی وجود ندارد، اگر آنها در زاویه تخریبی ملاقات کنند، میتواند تهاجمی وحشتناک ایجاد کند. هر چیزی میتواند باشد، اما فکر میکنم که البته، ما نمیتوانیم فاجعههای طبیعی را نادیده بگیریم، به ویژه اینکه نشانههای زیادی وجود دارد که نشان میدهد زمین در حال حرکت است، محور آن تغییر میکند، به عقب و جلو میرود، و در نهایت نیروی راهنمایی را انتخاب میکند که در آن باقی میماند. و این اتفاقی خواهد افتاد، در فوریه یا مارس، این بسیار نگرانکننده است.

مصاحبهکننده: [73:06 – 73:13]

خب، من واقعاً متوجه نیستم، به سادگی برای یک فرد عادی، آیا در سال آینده در بهار زمینلرزهای خواهد بود؟

سوتلانا: [73:14 – 73:57]

ببینید، وقتی زمین محور خود را تنظیم میکند، همه چیز از نظر فیزیکی تغییر میکند. چگونه خواهد بود؟ برای مثال، دریا ممکن است آتش بگیرد، چطور این ممکن است؟ به نظر میرسد چیزی به حالت پلاستیکی در میآید، آب خواص متفاوتی پیدا میکند، کاملاً بازنویسی میشود، و ما از آب ساخته شدهایم. بنابراین، بدنهای ما بر اساس یک سیستم کدگذاری جدید بازسازی میشوند، خطری از آسمان وجود دارد، اما البته ما تا حدی محافظت میشویم، با این حال، این خطری از ابعاد کیهانی است.

مصاحبهکننده: [73:58 – 74:00]

آیا میتوانیم در مورد این موضوع صحبت کنیم؟

سوتلانا: [74:00 – 76:07]

خیر، نه اینکه نتوانیم، بلکه من شخصاً چنین هستم، قطعاً، اگر بنویسم، میگویم که، آنجا مهلتها، جزئیات وجود دارند، ما فقط روی بسیاری از موضوعات سر میکشیم، اما در عین حال، این به این معنا نیست که اکنون بازسازی کنیم و در اینجا همه برابر باشند. نوعی مبارزه برای یک هماهنگکننده زمین وجود دارد، برای مثال. این در حال حاضر عجیب به نظر میرسد، اما چنین است.

این همچنین میتواند فرآیندهای بسیار متضاد و تهاجمی ایجاد کند زیرا تناقضی که در مفهومی به نام انرژی و قدرت نهفته است، در حدود ۲۶ ژوئیه، تقریباً، به یک درگیری بزرگ تبدیل خواهد شد.

چگونه رفتار خواهد کرد؟ در اینجا موضوعات زیادی برای بحث وجود دارد، زیرا اگر درباره چهرهها صحبت کنیم، به ویژه در زمینه سیاست، این فرایندها همه چیز را کاملاً نابود میکنند – محیط ژئوپلیتیک، محیط فیزیکی، بدن انسان، مسئله زمان و فضا، همه از حدود ۲۶ام تغییر خواهند کرد. و پرسشهای مربوط به ارتباط با تمدنهای بیگانه نیز در این میان وجود دارد. بنابراین، ما در حال حاضر در وضعیتی هستیم، به ویژه هنگام ضبط مصاحبهها، در اواخر اکتبر و نوامبر، که از این دیواری که آینده در آن است، دور شدهایم، نوری از آن نمیتابد و دنیای قدیمی سعی دارد ما را به عقب بکشاند. البته، این تلاش بیفایده است، اما ادراک ما به ما دیکته میکند که احتمالاً چیزی خوب پشت این دیوار وجود ندارد، زیرا خیلی تاریک است.

این نحوهای است که ما چیزها را در حال حاضر درک میکنیم. اما واضح است که وقتی همه نگران هستند، از فوریه شروع میشود، بله، همه چیز خطرناک و آشفته است. اما ما آزادی و یک دنیای جدید را میخواستیم. اما نمیتواند به سادگی اتفاق بیفتد. اگرچه سیارات به گونهای رفتار میکنند، اما آنها در حال تلاش برای عبور از این وضعیت به آرامیترین شکل ممکن هستند. اینگونه نخواهد بود. هرج و مرج زیادی وجود دارد.

مصاحبهکننده: [76:07 – 76:09]

سوتلانا، کمی گیج شدم، لطفاً مرا تصحیح کنید.

سوتلانا: [76:09 – 76:10]

بله، بله.

مصاحبهکننده: [76:10 – 76:20]

بنابراین، آیا ما با بردگی تکنوکراتی یا توسعه معنوی روبرو هستیم؟ زیرا شما به شدت بیان کردید که ما در آشفتگی و تاریکی هستیم، اما از سوی دیگر، احیایی وجود دارد.

سوتلانا: [76:20 – 77:03]

نه، نه..چرا؟ منظورم این است که چرا؟ میگویم که ما نمیتوانیم از نوامبر بگوییم چه اتفاقی در فوریه، یا مارس، یا حتی در آینده خواهد افتاد. یعنی ما اکنون در تاریکی کامل هستیم، با آگاهی خودمان، و به خوبیها اعتقاد نداریم. و به نظر ما تمام این فشار منفی اکنون روی ما است و ادامه خواهد داشت. خب، این برای امروز است. و سپس یک شکاف ایجاد میشود. اما یک شکاف برای هر فرد. طبق آنچه که اکنون گفته میشود، بر اساس «تپشها» (vibrations) آنها خواهد بود. آنجا خواهد بود. و آنچه که اکنون اتفاق میافتد، فقط نگاه نکنید. بسیاری از طرحها، به ویژه آنهایی که بیان میشوند، اجرا نخواهند شد.

مصاحبهکننده: [77:04 – 77:15]

چگونه رهبران جعلی یا گوروهای جعلی را که دانش خاصی را منتشر میکنند و مردم را سردرگم میکنند، تشخیص میدهید؟

سوتلانا: [77:16 – 77:17]

آنها ممکن است به این تعطیلات اعتقاد داشته باشند.

مصاحبهکننده: [77:18 – 77:19]

آیا آنها به این تعطیلات اعتقاد دارند؟

سوتلانا: [77:19 – 77:51]

بله، وقتی مطمئن هستید که یک جمعیت را هدایت میکنید، آن را به طور آشکار اعلام میکنید و مرا دنبال میکنید. این اعلام «مرا دنبال کنید» از نظر من، دلیل برای ایجاد تنش است. اگر فردی در حال زندگی است و دیگری میخواهد از او پیروی کند، این جالب است. خوشبختانه. اما وقتی خود رهبر چنین ادعایی میکند، این اعتماد به حق خود از کجا میآید؟ به ویژه اینکه کسانی که چنین اعلاماتی میکنند، اغلب به جای مسئولیتپذیری، بیمسئولیتی را نشان میدهند.

مصاحبهکننده: [78:24 – 78:53]

یک داستان از کتاب مقدس به ذهن من در این مورد میآید. وجودی به نام شیطان، که به یک فرد درستکار نزدیک میشود و سعی میکند او را با انواع گناهان وسوسه کند. فرد، همه پیشنهادها را رد میکند، هر گناهی را که پیشنهاد میشود، او «نه» میگوید. شیطان تلاشهای مختلفی میکند، اما نمیتواند کاری از او بسازد، زیرا او بسیار مقدس است. او نوشیدنی نمینوشد، سیگار نمیکشد، فریب نمیدهد، دزدی نمیکند یا هر چیز دیگری. شیطان سردرگم میگوید: «به او بگو که او به دنبال پیروان است.»

سوتلانا: [78:24 – 78:27]اینجا چنگال است. بله، قطعاً.مصاحبهکننده: [78:28 – 78:41]درباره سرگرمیها. ما موضوعات متافیزیکی مختلف را لمس و کاوش کردیم. نقاشی میکنی، سوار اسب میشوی. هر چیز دیگری؟ به جز کار حرفهای تو.سوتلانا: [78:41 – 78:42]من شعر مینویسم و کارهای دیگری هم میکنم.

در اینجا، شما اشعار مینویسید.

سوتلانا: [78:45 – 78:50]

خب، در آن زمان بسیاری چیزها تغییر کرده بود. حتی من دو سال بدنسازی کردم.

مصاحبهکننده: [78:50 – 78:51]

این روزها گذشته است.

سوتلانا: [78:51 – 78:54]

بله، من حتی قهرمان شدم.

مصاحبهکننده: [78:54 – 79:19]

شاید سوتلانا چیزی را به طور مخفیانه برای من بفرستد، و او قبلاً چیزهایی را فرستاده است. شما میتوانید این موضوع را در حال حاضر روی صفحه در مورد علایق او ببینید. ورزش سوارکاری. چگونه این ورزش کوچک و ظریف سوتلانا درگیر این فرآیندها میشود، و اینجا اسبها هستند، همه اینها. همین است. چرا کسی در استودیو سوارکاری کلاسیک انجام میدهد؟

سوتلانا: [79:20 – 79:21]

بله، بله.

مصاحبهکننده: [79:22 – 79:23]

بسیار نزدیک.

سوتلانا: [79:23 – 81:32]

یک دستیار به من آمد که نیز با این موضوع سر و کار دارد، از این داستان آگاه است. در کل، این موضوع بسیار عجیب است. وقتی چیزی کاملاً شگفتانگیز و فانتزی دیدم، گویی قدرتهای برتر بر من فرود آمده و مستقیماً من را برکت دادهاند، انتظار چنین چیزی را داشتم، بله. و این رقابت رخ داد. از طریق آن، نیرویی بسیار قوی و فرصتی بزرگ برای مقایسه پدیدار شد. وقتی این ترسها، میگویم چه میشود اگر این، چه میشود اگر آن؟ ریسک بزرگی است و هر روز این ریسک را بر خود تجربه میکنید. ریسک بسیار بزرگی است و بسیاری افتها، جراحات و غیره، و همه این جنجالها، بر پایه ترسهای کوچک که این افراد برای خود میسازند، اما چیزی به آنها نمیشود، همچنان میترسند.

و احتمالاً، این نوعی رشد درونی و رابطهای ویژه با طبیعت است، یک لمس. در کل، این موجود، اسب، فقط این مخمل جوشان است. بخار از او بیرون میآید. و واقعاً شگفتانگیز است. قدرت و زیباییاش به حدی است که حتی به زیبایی حرکاتش فکر نمیکند. و این تعامل، وقتی برخی رشتهها را کشف میکنی، چنین ادراکی ظریف، که آن را حس میکنی، چون ساده نیست. افراد ناآشنا فکر میکنند اسب مسیر را به تنهایی میپیماید و شما فقط روی او نشستهاید. او به هیچ وجه حرکت نخواهد کرد، نمیتوانید او را وادار به پریدن کنید. این یک چیز بسیار پیچیده است که ویژگیهای ویژهای را در شما شکل میدهد – مسئولیت، بیباکی، پایداری و همدلی بیپایان، چون این تعامل است. و من فقط نمیخواهم شما را خسته کنم.

مصاحبهکننده: [81:32 – 81:34]

آنها باید با او هماهنگ شوند.

سوتلانا: [81:34 – 82:17]

همانطور که مربی من میگوید. – مثل «آواتار» – بله، همین چیزی است که او میگوید. بله، گاهی اوقات… من اسبهای مختلفی داشتم و حالا در حال تغییر هستند. و با کسی، نمیتوانی کاری انجام دهی، نمیتوانی از او عشق بورزی و او این را حس میکند. و آنها از تو انتقام میگیرند چون به کسی دیگر توجه میکنی و به او توجه نمیکنی.

مصاحبهکننده: [82:18 – 82:18]

این موضوع رایج است؟

سوتلانا: [82:18 – 83:38]

این فقط راهی است که هست، بله. و من فهمیدم که او همه افکارش را در مورد آن با من در میان خواهد گذاشت. و او این کار را کرد. من با این تروما سه ماه نشستم. پس، همه چیز خیلی… علاوه بر این، یک ستاره صحنه مشهور وجود دارد که با توطئهها با مردم رفتار میکند. و اینگونه به توطئهها واکنش نشان دادند، او با آنها از طریق تلفن صحبت میکرد. و من این اسب را داشتم، متاسفانه حالش خوب نیست الان. و در طول این درمان، او درست در تلفن برای او دعا میخواند. و او شروع به لیس زدن من با چنین مهربانی کرد. این واقعاً شگفتانگیز است. او اینقدر سپاسگزار بود. و اسب ماده من، او فقط گوش میداد، فقط همه چیز مثل این بود. آنها چیزی دارند که ما نمیتوانیم به آن بگوییم، اما این دنیایی شگفتانگیز است. اشکال متفاوتی از آگاهی. ما اصلاً آنها را نمیشناسیم، و این بسیار خردمندانه است. آنها به این موجودات نیاز ندارند که خودشان را به آنها متصل کنند، آنها همانطور که هستند صادق هستند. وقتی با این دنیا ارتباط برقرار میکنید، نمیتوانید کلمات انسانی برای بیان آن پیدا کنید. شما فقط میتوانید آن را احساس کنید.

مصاحبهکننده: [83:39 – 83:41]

اسبها، دلفینها.

سوتلانا: [83:42 – 84:20]

بله، همه چیز، فکر میکنم، گربهها، گربهها، یکسان است. آنها، برای مثال، زمانی که نزدیک مرگ هستند، در روزهای منتهی به آن، به هر عضو خانواده نزدیک میشوند، به چشمانشان نگاه عمیق میکنند، خود را به آنها میچسبانند و میخندند، و این خندهای که قبل از مرگ میکنند، بسیار شفابخش است، استخوانها را التیام میبخشد، همه چیز را. و سپس میروند، و این اثر باقی میماند، ۴۰ روز، این ردپایی که از مراقبت آنها به جا میماند. یعنی مراقبت آنها از ما، خاموش است، ما آن را درک نمیکنیم، آن را به شیوههای خودمان تفسیر میکنیم، از همه اینها دور هستیم، باید از آنها بیاموزیم و یاد بگیریم.

مصاحبهکننده: [84:20 – 84:26]

بنابراین ما باید قلبهایمان را باز کنیم، حساسیتمان را افزایش دهیم، بیشتر و عمیقتر تعامل کنیم.

سوتلانا: [84:26 – 84:45]

و این یک تن فیزیکی شگفتانگیز است. میتوانی آنجا با تنبلی بیایی و از تمرین خارج شوی، من این اتفاق را دو بار پشت سر هم داشتم، تو قوی میروی، فقط قدرت، و کل دنیا به نظر میرسد در دستان تو باشد. سپس همه چیز درباره پرشهاست، این آدرنالین است، یک موضوع جدی.

مصاحبهکننده: [84:45 – 85:21]

سوتلانا، تو در حال حاضر چه زندگی میکنی؟ سوالات دیگری در مورد وجود داری؟ چرا این سوال را میپرسم؟ روز به روز، متخصصان آگاه و معنویتر در زمینههای خود، من در آنها نگاه گمشده یا نگاه بیروح نمیبینم، مثل اینکه همه چیز برایم واضح است، زمان رفتن فرا رسیده است. من نمیخواهم نام خانوادگی را حالا بگویم، سه نام را خارج از دوربین به تو میگویم. او عمیقترین است، دانش عمیقتری دارد، یعنی کارهایی که انجام داده و چگونگی کمک به مردم. این دنیا دیگر برای ما جالب نیست.

سوتلانا: [85:22 – 85:25]

تو فقط آن را حس میکنی. حتی به نظر میرسد که هویت او را حدس بزنم.

مصاحبهکننده: [85:25 – 85:31]

بله، همه حدس میزنند. همه درباره او صحبت میکنند، مثل.

سوتلانا: [85:31 – 85:43]

در واقع، حتی در مورد یک نفر، در مورد باختین، فکر میکنم جدیت بیش از حد است. به طور کلی، وقتی درباره چیزی به طور جدی صحبت میکنیم، فکر میکنیم همه چیز را میدانیم، همه چیز را میدانیم، که خندهدار است.

مصاحبهکننده: [85:44 – 86:08]

من میخواستم از شما بپرسم، اول از همه، چگونه به این موضوع نگاه میکنید، اگر فردی عشق ابتدایی، شادی ابتدایی و هماهنگی را نشان ندهد، بلکه دانش را نشان دهد، اگر در اینجا و حال حاضر، آن را نشان دهد. و چرا همه اینها لازم است اگر اینها به ایجاد، الهام و انگیزه، به آنچه ما در ابتدای گفتگویمان درباره یک فرد جدید صحبت کردیم، بازنگردد؟

سوتلانا: [86:08 – 87:18]

به نظر من، این مسیری خطرناک است وقتی که از افتخار و حس مستی ناشی از تواناییها و دانش خود سرگردان هستید. به نظر میرسد بدتر از هر لاروی دیگر است، اگر صادق باشم. به تازگی خیلی تحلیل کردهام و به خودم گفتم، آیا در جوانی چنین فرصتهایی داشتم، اما آنها را انتخاب نکردم، به جای آن این را انتخاب کردم، حتی اگر میتوانستم، چون به من ارائه شده بود. خوشبختانه فکر میکنم که چقدر خوشبخت هستم که اکنون متوجه میشوم چه کاری انجام میدهم، چه چیزی میخواهم. در جای خوبی هستم، میدانید، و این مرا خیلی خوشحال میکند، و چیزهای جالبی وجود دارد، و هنوز چیزهای زیادی میخواهم انجام دهم. نمیتوانم، فقط از زندگی الهام گرفتهام. واقعاً اعتقاد دارم، خداوند، چه نعمت، چقدر چیزها وجود دارد، و من واقعاً از این براشها دوست دارم، اگر نتوانم نقاشی کنم، گاهی سخت است، وقتی آنها را در دست میگیرم، همه چیز خوب است.

مصاحبهکننده: [87:18 – 87:19]

رضایت حاصل نمیشود.

سوتلانا: [87:19 – 89:57]

نه، نه، نه. برعکس. حتی فکر میکنم حالا کسانی را که نمیخواهند اینجا بروند، درک میکنم، چون جادویی است. چیزی که به ما داده شده. ما این ماده را به اندازه کافی ارزشمند نمیدانیم. به ما گفته شده که بازی کنیم، «آیا میخواهید آفرینندگان باشید؟ اینجا آن را در دست بگیرید.» نگاه کنید به همه اینها. فکر میکنم «درختان کریسمس»، هنوز پیانوی من دارم، من قبلاً در آنجا مینواختم. حالا کمی دیر شده تا وارد این موضوع شویم. چیزهای زیادی هست که میتوانی انجام دهی، ببینی، حس کنی، بوی آن را بگیری، نمیدانم، لمس کنی – خوشبختی غیرقابل تصوری است.

و این ابزارهایی هستند که به ما داده شده، بنابراین هر چیزی که در مقایسه با این دشوار به نظر میرسد، بیمعنی است. به طور کلی، مردم کمی در مورد چنین افرادی میدانند که کاملاً استثنایی هستند. مادری به نام ماریا کاراوا، نام خانوادگی او، در غرب به عنوان یک قدیس شناخته میشود، اما در اینجا ما فاقد چنین دستاوردهایی بودیم. اگرچه این غیرقابل تصور بود. او مردم را آنقدر دوست داشت که حتی حالا هم وقتی میگویم «مردم را دوست داشته باشد» به نظر احمقانه میرسد. این فقط کلمات نیست. او در سن ۱۴ سالگی عاشق بلوک شد و به او نوشت: «مادر، حتی نمیدانم، من برای تو یا برای یک همسر هستم؟»بله، او یکی از دخترانش را دفن کرد، در حالی که از گورستان عبور میکرد، و گفت که ناگهان احساس یک عشق فوقالعاده برای مردم کردم، باید کاری انجام دهم. او فقط آستینهایش را بالا زد، به آنجا رفت، بدون اینکه بداند، برای مردمی که افتاده بودند، برای مستها، برای رهاشدگان، آشپزی کرد و سرخ کرد. یعنی شخصی که کاملاً خود را به مردم اختصاص داد، بدون توجه به محرومیتها. و حتی زمانی که او در اردوگاه کار اجباری، اردوگاه جمعی، مورد ضرب و شتم قرار گرفت، دختری روسی دیگر در نزدیکی او بود، و به جای فریاد زدن، چون آنها خیلی عصبانی بودند، او باید آرام با او صحبت میکرد در آن زمان.»

به طور کلی، برخی قهرمانان وجود دارند که از آنها بیخبریم، کسانی که زندگی را به شیوهای که ما آن را زندگی میکنیم، به عنوان بزرگترین دستاورد در نظر نمیگیرند، بلکه این را به عنوان ضرورت خود میپذیرند. وقتی درک کنید که این ضرورت را دارید و هنوز واقعاً میخواهید آن را انجام دهید، فکر میکنم در آن زمان بله. و در مورد دانش چیست؟ امروز اینگونه است و اکنون زمانی متفاوت خواهد آمد. همه چیز به سادگی به چنین نادانی محو خواهد شد.

مصاحبهکننده: [89:57 – 90:06]

ما تمام شدیم. سریع. چه کتابی بیشترین تأثیر را در طول زندگی شما داشته است؟

سوتلانا: [90:07 – 90:10]

“آموک” اثر استفان زویگ.

مصاحبهکننده: [90:13 – 90:17]

خوب. من از آن نشنیدهام.

سوتلانا: [90:17 – 90:22]

خیر، این اصلاً موضوع مورد بحث نیست، اما در آن زمان تأثیرگذار بود، اما آن دوران جوانی بود.

مصاحبهکننده: [90:23 – 90:28]

فیلمی که تأثیرگذار بود؟ و آیا شما به مخاطبان توصیه میکنید آن را تماشا کنند؟

سوتلانا: [90:29 – 90:49]

خیر، من چیزهای اینچنینی را توصیه نمیکنم، همه چیز بسیار ذهنی است. خب، بهطور شگفتانگیزی، ممکن است عجیب به نظر برسد، اما من فیلمی به نام «گرسنگی» دارم با کاترین دنو و دیوید بویی. آن اسرارآمیز است، واقعاً مثل آن نیست، اما چیزی در مورد آن وجود دارد.

مصاحبهکننده: [90:49 – 90:55]

خوب. آیا سؤالی هست که نتوانستهاید پاسخی برای آن پیدا کنید؟ سؤالی که در ذهن شما هست و بلندترین صدا را دارد؟

سوتلانا: [90:58 – 91:09]

آیا من کار درست را با گفتن اینکه ورزش و اسبها با هم سازگار هستند یا نه، انجام میدهم؟

مصاحبهگر: [91:10 – 91:11]

ورزش و اسبها؟

سوتلانا: [91:11 – 91:20]

خب، این اهداف من هستند، در نهایت، آنها باید به نوعی تحقق یابند، پس آیا انسانی است؟

مصاحبهگر: [91:21 – 91:24]

وقتی با خدا ملاقات کنی، چه چیزی به او میگویی؟

سوتلانا: [91:25 – 91:31]

من به او گوش میدهم. چرا او باید چیزی بگوید؟ من خوشحال میشوم که او را بشنوم.

مصاحبهگر: [91:31 – 91:41]

چه چیزی در ذهن توست؟ چه آرزویی داری؟ نه فقط پیشبینی، بلکه چه چیزی میخواهی در این لحظه به اشتراک بگذاری؟ چه چیزی در درون سوتلانا دراگون است؟

سوتلانا: [91:43 – 92:00]

شاید بهتر باشد بگوییم که باید تنها به خودتان و غریزههایتان ایمان بیاورید. و اگر فرصتی برای پاک کردن اطلاعاتی که جذب کردهاید و پرسیدن از خودتان پیدا کنید، کل حقیقت را کشف خواهید کرد. و برای این کار، نیازی به پرسیدن از دیگران برای پاسخ نخواهید داشت.


اپلیکیشن موبایل "Svetlana Dragan"

نصب برای iOS

دانلود از App Store

نصب برای Android

دانلود از Google Playدانلود از RuStore